کد خبر : 1967997 | 03 مهر 1402 ساعت 19:15 | 7.9K بازدید | 5 دیدگاه

آریو اسلامشهر 1- چادرملو اردکان 2

لیگ یک/ پرش سه امتیازی شاگردان اخباری

چادرملو با دو گل نیمه دوم در یک بازی دشوار آریو را شکست داد تا با ده امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ آزادگان قرار بگیرد.

لیگ یک/ پرش سه امتیازی شاگردان اخباری

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول، آریو اسلامشهر میزبان چادرملو اردکان بود. این دیدار پراتفاق، جذاب و با سه گل همراه بود که اردکانی‌ها در نهایت سه امتیاز ارزشمند را کسب کردند.

یخ این بازی خیلی زود آب شد و محمد بختیاری در دقیقه ۱۶ دروازه چادرملو را باز کرد و تیمش را در بازی پیش انداخت. با این حال چادرملو نیز حریف دست و پا بسته‌ای در این نیمه نبود و چند موقعیت خلق کرد.

جنجال‌های داوری در این مسابقه لیگ یکی هم وجود داشت و در یک صحنه بازیکنان چادرملو معتقد بودند توپ به دست بازیکن آریو خورده و باید برای این تیم پنالتی گرفته می‌شد.

1930764

در نیمه دوم اخباری برای تغییر نتیجه در تیمش چند تغییر به وجود آورد و توانست طی چند دقیقه نتیجه را برگرداند. علی رستمی در دقیقه ۶۹ موفق شد با ضربه‌ای دیدنی آریو را باز کند تا بازی مساوی شود.

در حالی که هنوز بازیکنان میزبان در شوک بودند، ۳دقیقه بعد سیدعلی یحیی‌زاده دومین گل چادرملو را به ثمر رساند تا این تیم در اسلامشهر در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

چادرملو که تحت فشار بود در دقیقه ۸۵ با اخراج سیروس صادقیان ۱۰نفره شد و با بک یار کمتر در دقایق پایانی مقابل آریو مقاومت کرد و پیروزی را به دست آورد.

چادرملو با ابن نتیجه ده امتیازی شد و آریو اسلامشهر نیز هفت امتیازی باقی ماند.

ترکیب آریو اسلامشهر: عبدالصمد احمدی، حسین میرزاحسینی‌ پور، حبیب افرا، داوود شاهواروقی، محمد بیرانوند، علیرضا رحمتی، محمد بختیاری، عرفان ملاپور، وحید نعمتی، ایمان شوریابی، نوید کومار

ترکیب چادرملوی اردکان: حجت صدقی- علی رستمی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری-  سعید محمدفر، رضا محمودآبادی، رامین داوودی، امیرحسین خدامرادی- محمدابراهیم رضازاده، محمدرضا رئوفی، سید علی یحیی‌زاده

دیدگاه‌ها