کد خبر : 1967999 | 03 مهر 1402 ساعت 19:04 | 12.8K بازدید | 6 دیدگاه

خیال آرسنال راحت شد: مصدومیت ستاره جدی نیست

آرسنال معتقد است که مصدومیت دکلان رایس طولانی مدت نیست و میکل آرتتا مطمئن است که این خرید گران‌قیمت را مقابل منچستر سیتی در اختیار خواهد داشت.

خیال آرسنال راحت شد: مصدومیت ستاره جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دکلان رایس در بازی یکشنبه مقابل تاتنهام، به دلیل درد کمرش و مصدومیت از این ناحیه تعویض شد، باشگاه آرسنال خوشبین است که این هافبک کلیدی‌ بصورت طولانی مدت غایب نخواهد بود و هر چه زودتر به تیم اضافه می‌شود.

با اینکه اعلام شد درد کمر این بازیکن انگلیسی به قدری شدید شده است که ممکن است مدت زیادی از میادین دور باشد، اما بنظر پزشکان چنین دردهایی می‌تواند برای چنین آسیب و مصدومیتی معمول باشد و آنها امیدوارند که رایس برای مدت طولانی غایب نباشد. البته توپچی‌ها هنوز در حال مشخص کردن گام‌های بعدی برای بازگشت رایس به آمادگی کامل هستند، اما نگرانی‌ها در مورد شدت مصدومیت کاهش یافته است.

1930766

باید دید که آیا رایس برای دیدار شنبه مقابل بورنموث و سپس دیدار هفته آینده لیگ قهرمانان برابر لانس در دسترس است یا خیر. با این حال این امید وجود دارد که این هافبک ۲۴ ساله بتواند در بازی دو هفته آینده برابر منچسترسیتی در امارات به میدان برود. علاوه بر رایس، بنظر می‌رسد لئاندرو تروسارد و گابریل مارتینلی نیز بتوانند از مصدومیت‌های همسترینگ خود رهایی یابند تا با تیم پپ گواردیولا روبرو شوند. توماس پارتی هم در حال ریکاوری از مصدومیت کشاله ران است و بزودی به میادین بازمی‌گردد.

دیدگاه‌ها