کد خبر : 1968019 | 03 مهر 1402 ساعت 20:19 | 25.6K بازدید | 32 دیدگاه

حکم دیدار نیمه‌تمام مانده فوتبال هلند

فاینورد 3-0 برنده نیست، بازی باید ادامه پیدا کند!

فدراسیون فوتبال هلند تصمیم خود درباره سرنوشت بازی دیشب آژاکس و فاینورد که به دلیل شورش هواداران آژاکس در استادیوم نیمه‌کاره رها شد را اعلام کرد.

فاینورد 3-0 برنده نیست، بازی باید ادامه پیدا کند!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال هلند دیروز یکی از عجیب‌ترین روزهای فوتبالی‌اش را تجربه کرد و شاهد صحنه‌هایی باورنکردنی در ورزشگاه یوهان کرویف شهر آمستردام بود.

دیدار حساس دو غول فوتبال این کشور آژاکس و فاینورد در یوهان کرویف آره‌نا در حال برگزاری بود اما در میانه مسابقه هواداران آژاکس که از عقب افتادن تیم‌شان خشمگین بودند با پرتاب ده‌ها وسیله آتش‌زا به درون زمین شرایط عجیبی ایجاد کردند تا داور بازی را متوقف کرده و سپس آن را نیمه‌کاره رها کند.

1930800

درگیری بین هواداران آژاکس با پلیس تا ساعت‌ها بعد از بازی در درون ورزشگاه و در خیابان‌های آمستردام ادامه داشت و این حرکات هواداران آژاکس با انتقادهای زیادی از درون جامعه هلند مواجه شد.

فدراسیون فوتبال هلند امروز عصر تصمیم خود درباره سرنوشت این بازی را اعلام کرد. بر اساس حکم فدراسیون دیدار دو تیم که 35 دقیقه پایانی‌اش به دلیل شرایط ورزشگاه انجام نشده بود از ابتدا تکرار نخواهد شد. فدراسیون هلند اعلام کرد دو تیم در ورزشگاه بدون تماشاچی به میدان می‌روند تا دقایق باقی‌مانده از بازی دیروز را کامل کنند.

در حکم فدراسیون فوتبال هلند آمده است: "فدراسیون فوتبال هلند ضمن محکومیت دوباره اقداماتی که دیروز در یوهان کرویف آرنا رخ داد ترجیح می‌دهد نتیجه مسابقه در زمین تعیین تکلیف شود نه با تصمیمی اداری. در نتیجه تصمیم ما این است که ادامه مسابقه دو تیم به زودی برگزار شود." چند رسانه هلندی می‌گویند 35 دقیقه باقی مانده از بازی چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد.

در بازی دیشب دو تیم آژاکس تا دقیقه 55 با نتیجه 3-0 از فاینورد عقب افتاده بود که بازی به دلیل شورش تماشاچیان آژاکسی نیمه‌تمام ماند. علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد، در فهرست فاینورد بود و بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کرد.

دیدگاه‌ها