کد خبر : 1968022 | 03 مهر 1402 ساعت 20:34 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

مس کرمان صفر- سایپا صفر؛

لیگ یک/ حساس‌ترین بازی، بدون گل، بدون برنده

تقابل شاگردان محمودی‌نیا و حسینی‌نسب با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

لیگ یک/ حساس‌ترین بازی، بدون گل، بدون برنده

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های مس کرمان و سایپا تهران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل هم قرار گرفتند که قضاوت این بازی را علیرضا حیدرپناه برعهده داشت.

محمدامین رضایی، سید جلال عبدی، علی خلیلی، علی تهامی، میلاد خدایی‌اصل، محمد صبوری، مهران امیری، عارف زینلی، پوریا غلامی، خشایار زبرجد و علی وزیری‌پناه 11 بازیکن اصلی مس کرمان بودند که در ابتدای دیدار مقابل سایپا با نظر محمود محمودی‌نیا به زمین رفتند.

1930805

نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدرضا شیرزادی، پوریا بالی‌لاشک، محمد حسینی، پویا گل‌دوست، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی و رضا مغانلو نیز نفرات آغاز کننده بازی برای سایپا بودند که در ترکیب این تیم مقابل مس کرمان حضور داشتند.

1930804

شاگردان محمدمهدی حسینی‌نسب در سایپا که طی سه دیدار اخیرشان سه پیروزی پیاپی مقابل دریا بابل، خوشه طلایی ساوه و فجر شهید سپاسی شیراز کسب کرده بودند و 9 امتیاز از سه بازی داشتند، در نیمه اول بازی خارج از خانه امروز برابر مس کرمان نمایش پایاپای و نزدیکی ارائه دادند و اگر خوش‌شانس بودند، می‌توانستند به گل هم برسند که این اتفاق نیفتاد.

در نیمه دوم مس کرمان که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و سعی داشت دو شکست اخیرش را جبران کند، کمی جلو کشید و به دنبال گلزنی بود، اما شاگردان حسینی‌نسب بازی را کنترل کردند و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال سایپا با تساوی صفر- صفر خارج از خانه مقابل مس 10 امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به چادرملو اردکان به رده دوم جدول لیگ دسته اول صعود کرد و پایین‌تر از مس سونگون 12 امتیازی قرار گرفت و نارنجی پوشان کرمان نیز با 4 امتیاز در رتبه دهم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها