کد خبر : 1968035 | 03 مهر 1402 ساعت 21:02 | 21.1K بازدید | 6 دیدگاه

فرار مربی چلسی از کشتی در حال غرق شدن!

با عمیق شدن بحران چلسی، برونو سالتور، مربی اسپانیایی و دستیار مائوریسیو پوچتینو، از سمت خود کناره‌گیری و چلسی را ترک کرد.

فرار مربی چلسی از کشتی در حال غرق شدن!

به گزارش "ورزش سه"، با شکست 1-0 چلسی در بازی دیشب مقابل استون‌ویلا زمزمه‌هایی درباره خطر اخراج مائوریسیو پوچتینو از این تیم مطرح شده بود.

امروز اما خبری منتشر شد که پوچتینو را بیش از پیش در چلسی منزوی کرده و در معرض تهدید قرار خواهد داد. روزنامه دیلی تلگراف اعلام کرد چلسی با برونو سالتور، مربی اسپانیایی این تیم، به توافق رسید و قرارداد او با باشگاه با توافق دو طرفه فسخ شد.

برونو سالتور فصل گذشته بعد از منصوب شدن گراهام پاتر به عنوان سرمربی توسط چلسی به عنوان دستیار او استخدام و به کادر فنی اضافه شد. مائوریسیو پوچتینو بعد از قبول هدایت چلسی در تابستان امسال به مدیران باشگاه اعلام کرد قصد دارد با سالتور همکاری کند.

1930819

سالتور بعد از اخراج گراهام پاتر در میانه فصل گذشته برای یک بازی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت چلسی نشست و در آن مسابقه به تساوی رسید. بعد از آن فرانک لمپارد به عنوان سرمربی استخدام شد و تا پایان فصل روی نیمکت چلسی نشست تا در نهایت جایش را به پوچتینو بدهد.

جدا شدن سالتور از چلسی در آستانه دیدار روز چهارشنبه این تیم مقابل برایتون در جام اتحادیه مسلما ضربه دیگری به آرامش تیمی‌ای است که پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی با استون‌ویلا خواهان آن شده بود.

دیدگاه‌ها