کد خبر : 1968043 | 03 مهر 1402 ساعت 21:27 | 11.8K بازدید | 8 دیدگاه

اخباری: به بازیکنانم برای صعود فشار نیاورید

سرمربی چادرملو بعد از برد تیمش برابر آریو اسلامشهر‌‌ از نمایش شاگردانش قدردانی کرد.

اخباری: به بازیکنانم برای صعود فشار نیاورید

به گزارش “ورزش سه”، چادرملو در شرایطی که از حریفش با یک گل عقب بود در نهایت موفق شد با کسب پیروزی از این جدال خارج شود تا سعید اخباری به تمجید از بازیکنان تیمش بابت این کامبک بپردازد: ابتدا باید به بچه‌های خودمان و همچنین آریو خسته نباشید بگویم. تیمی که در سه هفته قبلی نشان داده بود سختکوش است و از کادرفنی فوق‌العاده‌ای با حضور جواد زرینچه که از اسطوره‌های فوتبال ماست، بهره می‌برد.

وی ادامه داد: ما بازی را خوب شروع کردیم و در اثر یک غفلت گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک موقعیت‌های خوبی شکل دادیم و در نهایت برنده شدیم. کامبک ماحصل بازیکنان ما بود. هفته‌های ابتدایی است و تیم‌ها به هم نزدیک‌تر‌ هستند. امیدوار بودیم شرایط زمین بهتر باشد. اما وقتی استادیوم آزادی آن شرایط را دارد، به زمین‌های دیگر نمی‌شود چندان ایراد وارد کرد!

ویدئو: 311736

اخباری با تمجید دوباره از مجموعه چادرملو درباره شرایط داوری گفت: ۱۰ نفره شدیم و کار برای ما سخت شد اما نفراتی که به عنوان تعویضی وارد زمین شدند توانایی خود را به نمایش گذاشتند. یکی از بازی‌ها را آقای افشاریان برای ما قضاوت کردند و باختیم اما از ایشان تشکر کردیم امروز برنده شدیم و باز هم از عملکردشان تشکر می‌کنیم. وقتی تیم‌ها فشار روی داور را زیاد کنند شرایط سخت می‌شود. من در دو صحنه مشکوک به پنالتی اعتراض داشتم. به تصمیم داور احترام می‌گذاریم.

سرمربی چادرملو در پایان گفت: تمام تلاش ما هر هفته در تمامی بخش‌ها از مدیریت تا دیگر اعضا این است که با حمایت و تلاش بالا برای موفقیت کار را دنبال کنیم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت و من به کسی اجازه اینکه به بازیکنانم فشار برای صعود بیاورد نمی‌دهم چرا که هیچ تیمی در فشار موفق نشده است. این بازی تمام شد و به بازی بعدی فکر خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها