کد خبر : 1968053 | 03 مهر 1402 ساعت 21:55 | 42.5K بازدید | 34 دیدگاه

اتلتیکو هم جود را دوست دارد

حریف رئال شیفته بلینگام: جنتلمن انگلیسی!

تصاویری از دیدار دیشب رئال و اتلتیکو مادرید نشان می‌دهد جود بلینگام برای احترام گذاشتن به باشگاه حریف از پا گذاشتن روی آرم باشگاه اتلتیکو خودداری می‌کند.

حریف رئال شیفته بلینگام: جنتلمن انگلیسی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در دربی پایتخت اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید 3-1 شکست خورد و بازیکنان رئال طبیعتا از این باخت ناراحت و عصبانی بودند. جود بلینگام یکی از عصبانی‌ترین بازیکنان رئال بود و بحث او با آسپیلی‌کوئتا در دقایق پایانی نشان می‌داد ستاره انگلیسی چه فشاری را تحمل می‌کند.

هواداران اتلتیکو مادرید اما امروز در تصاویری از بازی دیشب متوجه اتفاقی شدند که باعث شد جود بلینگام را تحسین کنند. در این تصاویر مشخص است که بلینگام در حال ورود به تونل ورزشگاه خانگی اتلتیکو، واندا متروپولیتانو، از پا گذاشتن روی آرم باشگاه اتلتیکو مادرید خودداری می‌کند.

1930848

این در حالی است که بلینگام چند دقیقه قبل تا مرز دریافت کارت قرمز و اخراج پیش رفته بود. تکل شدید او روی پای کوره‌آ یکی از جنجال‌های بازی دو تیم بود.

وقتی داور سوت پایان را به صدا درآورد بازیکنان رئال با قیافه‌ای به شدت ناراحت راهی رختکن شدند. در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مقابل ورودی تونل منتهی به رختکن‌ها آرم باشگاه اتلتیکو روی زمین حک شده است. بلینگام در حالی که قصد داشت وارد تونل ورزشگاه شود متوجه شد که آرم باشگاه رقیب در مقابل او است. ستاره انگلیسی ترجیح داد راهش را کج کند تا روی آرم اتلتیکو پا نگذارد.

انتشار این تصاویر باعث شده هواداران اتلتیکو مادرید در شبکه‌های اجتماعی به تحسین جود بلینگام بپردازند و این حرکت او را نشانه روحیه ورزشکاری این ستاره انگلیسی بدانند.

دیدگاه‌ها