کد خبر : 1968066 | 04 مهر 1402 ساعت 05:45 | 22.1K بازدید | 5 دیدگاه

این ستاره مربی محبوبش را پیدا کرد!

سرخیو رگیلون در مصاحبه‌ای درمورد رابطه‌اش با اریک تن هاخ و انتقالش از تاتنهام به منچستر یونایتد صحبت کرد.

این ستاره مربی محبوبش را پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو رگیلون رابطه بسیار خوبی با اریک تن هاخ دارد و معتقد است که هر دو فلسفه یکسانی دارند.
منچستریونایتد در روز آخر نقل و انتقالات گذشته برای جذب رگیلون به صورت قرضی از تاتنهام برای فصل جاری اقدام کرد. به دلیل در دسترس نبودن لوک شاو و تایرل مالاسیا، منچستر یونایتد قصد جذب بازیکنی در این پست را داشت که در نهایت رگیلون به جای مارک کوکوریا انتخاب شد. 

یونایتد قبلا هم سعی کرده بود این بازیکن اسپانیایی را به خدمت بگیرد، اما به جای آن الکس تلس را انتخاب کرد. این بازیکن ۲۶ ساله پس از تجربه اولین بازی‌هایش زیر نظر سرمربی هلندی، اعتقاد دارد فلسفه و دیدگاه یکسانی با اریک تن هاخ دارد و انتقالش به یونایتد بسیار آسان بوده است: «او می‌خواست من بیایم و من هم می‌خواستم به اینجا بیایم. همه چیز بسیار آسان بود.

1930870

حالا من اینجا هستم و در تمرینات درباره اینکه او از مدافع چپش چه چیزهایی می‌خواهد و انتظار انجام چه کارهایی دارد، صحبت کرده‌ایم. من فکر می‌کنم که فلسفه ما مشترک است. او بازیکنان سختکوش را دوست دارد و من عاشق سخت کار کردن هستم، فکر می‌کنم ما دقیقاً یک دیدگاه داریم.»

رگیلون از گذشته عاشق بازی در الدترافورد بود و حالا خوشحال است که این بار با لباس قرمز این کار را انجام می‌دهد. او افزود: «من یک بار در دوران کرونا در آنجا برای تیم مهمان بازی کردم. متأسفانه هیچ هواداری وجود نداشت، اما دفعه بعد استادیوم پر شد و واقعاً جو شگفت‌انگیزی بود. این یک استادیوم تاریخی و بسیار خاص است. تاریخ غنی‌ای دارد. دیدن چنین چیزهایی در فوتبال شگفت‌انگیز است.»

دیدگاه‌ها