کد خبر : 1968074 | 03 مهر 1402 ساعت 23:44 | 7.5K بازدید | 23 دیدگاه

با آمپول، درد و پنجاه درصد آمادگی بازی کردم؛

بیرانوند: ریسک از دست دادن جام ملت‌ها را داشتم

علیرضا بیرانوند از شرایط سختش برای رسیدن به بازی النصر و تقابل دوباره با رونالدو صحبت کرد.

بیرانوند: ریسک از دست دادن جام ملت‌ها را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، نگرانی اصلی هواداران پرسپولیس پیش از بازی با النصر عربستان، مصدومیت علیرضا بیرانوند بود. تنها دروازه‌بان باتجربه اسکواد این روزهای سرخ‌ها با مصدومیت از اردوی تیم ملی برگشت تا هواداران پرسپولیس چند روز را با اما و اگر در مورد او سپری کنند.

به هرحال علی بیرانوند به هر زحمتی که بود به این مسابقه رسید تا فصل دوم تقابلش با کریس رونالدو در تهران رقم بخورد. او که میهمان برنامه فوتبال برتر بود در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص وضعیت خود صحبت کرد که آن را می‌خوانید:

ویدئو: 311752

بولت پرسپولیسمصدومیتم پنج هفته بود اما رسیدم
الان بهترم. باید از پزشک‌های پرسپولیس تشکر کنم که خیلی تلاش کردند. طبق MRI که گرفتم، مصدومیتم چهار تا پنج هفته بود. این بازی برای من و هواداران پرسپولیس خیلی مهم بود.

بولت پرسپولیسبا آمپول و درد بازی کردم
خداراشکر توانستم خودم را تا حدودی برسانم به بازی. با آمپول و چیزهایی که می‌تواند درد را از بین ببرد خودم را رساندم. با پنجاه، شصت درصد توانستم بازی کنم و کشاله سمت چپم آسیب داشت. دوست داشتم اتفاق خوبی بیفتد که نشد.

بولت پرسپولیسمیثاقی: ریسک هم داشت که مصدومیتت بدتر بشود.
بیرانوند: خیلی از پیشکسوت‌ها و پزشک‌ها با من صحبت کردند که این یک ریسک خیلی بالاست و اگر یک اتفاقی بیفتد ممکن است حتی جام ملت‌ها را هم از دست بدهی. من همه تلاشم را کردم تا دلهره‌ای که هواداران داشتند را از بین ببرم و خیال‌شان را راحت کنم. ناراحت شدم که نتیجه اینجوری شد چون صبح و بعدازظهر تلاش کردم. من هشت صبح بیدار می‌شدم و یازده شب به خانه برمی‌گشتم.

دیدگاه‌ها