کد خبر : 1968075 | 04 مهر 1402 ساعت 06:20 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

مامیاشویلی: کشتی‌گیران ما به وظیفه خود عمل نکردند

میخائیل مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه، نارضایتی خود را از نتایج تیم‌های کشتی این کشور در رقابت‌های جهانی علنی کرد.

مامیاشویلی: کشتی‌گیران ما به وظیفه خود عمل نکردند

به گزارش ورزش سه، مامیاشویلی که یکی از مشهورترين روسای فدراسیون کشتی در جهان به شمار می‌آید، از نتایج تیم فرنگی روسیه (تنها یک مدال برنز) و کشتی زنان این کشور (بدون مدال) بسیار ناراضی است. اگرچه نتایج کشتی‌گیران آزادکار روسیه در مسابقات جهانی با کسب چهار مدال شامل دو طلا و یک نفره و یک برنز چندان هم بد نبود.

مامیاشویلی می‌گوید: تیم‌های بانوان و کشتی فرنگی وظیفه خود را در مسابقات جهانی انجام ندادند. آموزش افراد با بودجه‌های هنگفت و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ انجام می‌گیرد و شما باید وقتی وارد یک رقابت ورزشی می‌شوید سطح آن را درک کنید.

او درباره اینکه آیا تغییراتی در کادرفنی تیم ملی روسیه انجام خواهد داد یا نه گفت: در حال تجزیه و تحلیل هستیم و باید بدون احساسات و با در نظر گرفتن همه اتفاقاتی که در تیم می‌گذرد، اقدام به اصلاح ساختار کنیم. ما نمی‌توانیم بهانه‌ها را بپذیریم و باید به دنبال راه‌حل باشیم.

با توجه به موفقیت همیشه روس‌ها در رقابت‌های کشتی به نظر می‌رسد تیم‌های فرنگی و زنان این کشور در رده سرمربی دچار تغییر بشوند و تیم کشتی آزاد هم احتمالا تقویتی در سمت سرمربی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها