کد خبر : 1968082 | 04 مهر 1402 ساعت 07:00 | 66.9K بازدید | 54 دیدگاه

بعد از مصدومیت ترابی آنها هشت نفره شدند؛

بیرانوند: رونالدو و مانه اصلا در آزادی بازی نمی‌کردند!

علیرضا بیرانوند می‌گوید ترس از مصدومیت در چمن ورزشگاه آزادی، ستاره‌های النصر را متوقف کرده است.

بیرانوند: رونالدو و مانه اصلا در آزادی بازی نمی‌کردند!

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت چمن و از این دست ایرادات را نمی‌توان توجیه بازی کم جان پرسپولیس و شکست‌شان مقابل النصر دانست اما شرایط عجیب و  کم سابقه این چمن در دقیقه ۴ ستاره پرسپولیس، مهدی ترابی را به دلیل مصدومیت از این تیم گرفت.

ویدئو: 311756

حال علیرضا بیرانوند که در خط دروازه سرخ‌ها با ستاره‌های خط حمله النصر چشم در چشم بود می‌گوید که آنها از ترس مصدومیت در آزادی، فقط دنبال تک موقعیت‌ها بودند و تلاش خاصی انجام نمی‌دادند.

1930906

او در این خصوص گفت: با اتفاقی که برای ترابی افتاد، دو سه بازیکن النصر مثل رونالدو و مانه شصت درصد بازی خود را هم نکردند! به بچه‌های خودمان گفتم قبل از اینکه ما ده نفره بشویم آنها هشت نفره بودند! بازیکنان بزرگی مثل مانه و رونالدو دنبال تک موقعیت‌ها بودند که برای‌شان بسازند. موقعی که بروزوویچ پا به توپ می‌شد، رونالدو استارت می‌زد که پاس به او برسد وگرنه هیچ پرسی نمی‌کرد.

او در مورد شرایط اسف بار استادیوم آزادی گفت: من یک ماه پیش مصاحبه کردم که دعا کنید به خاطر VAR بازی‌های ما در آزادی برگزار نشود. نمی‌دانم چه اتفاقی برای ورزشگاه آزادی افتاده است. فردا با نساجی بازی داریم و بیایید زمین شهید کاظمی ما را ببینید. ما یکسال است فقط آنجا تمرین می‌کنیم وضعیتش از آزادی بهتر است.

عکسها: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها