کد خبر : 1968085 | 04 مهر 1402 ساعت 00:11 | 65.8K بازدید | 70 دیدگاه

آنها در تیم امید چه کار می‌خواهند بکنند؟

انتقاد بیرانوند از حضور سیدحسین و ارسلان در هانگژو

علیرضا بیرانوند از تعطیلی مسابقات لیگ و دور بودن آنها از شرایط بازی ناراضی است.

انتقاد بیرانوند از حضور سیدحسین و ارسلان در هانگژو

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی پرسپولیس در هفته پنجم به دلیل تغییر زمان شروع لیگ و تداخل با هفته اول لیگ قهرمانان تعویق شده بود، بازی‌های هفته ششم نیز به علت بازی‌های تیم ملی امید در هانگژو عقب افتاد تا پرسپولیس از یک بازی لیگ قهرمانان در بازی دیگر این تورنمنت به میدان برود و در این میان بازی رسمی دیگری نداشته باشند.

حال علیرضا بیرانوند علی‌رغم اینکه پرسپولیس هم سه نماینده در هانگژو دارد، از تعویق بازی‌های لیگ ناراضی است و اعتقاد دارد اگر تیم‌شان در شرایط مسابقه بود، با تمرکز بیشتری به میدان می‌رفت.

1930910

دروازه‌بان پرسپولیس در این خصوص گفت: باید قبول کنیم که تیم‌های عربستانی یک لول بالاتر از لیگ ما هستند به خصوص با بازیکنانی که اضافه کردند. جدا از آن در شرایط بازی با ما رو به رو می‌شوند و این برای ما خیلی بد است. ما دوشنبه دیگر با الدحیل بازی داریم و تمرین‌های خوبی هم انجام نمی‌دهیم چون باید مواظب باشیم مصدوم نشویم! النصر دو روز قبل از بازی با ما بازی داشت و بعد از آن هم با الاهلی بازی کرد. وقتی در این شرایط با ما بازی می‌کنند از لحاظ تمرکز از ما جلوترند. بازیکنان بزرگی هم گرفتند ولی ما هنوز داریم نامه نگاری می‌کنیم و علیه هم پست می‌گذاریم و از یکدیگر شکایت می‌کنیم و تیم‌های دیگر بازی می‌کنند!

او از حضور سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری در تیم ملی امید اینطور انتقاد کرد: چه اتفاقی قرار است برای تیم زیر ۲۳ سال ما بیفتد؟ مگر ما جام ملت‌ها را از دست ندادیم؟ این اتفاق به فوتبال ما ضربه می‌زند. دو تا بزرگسال یعنی سید حسین و ارسلان را برده‌اند. سید حسین رفیق من است و ارزش‌های خودش را در دروازه‌بانی دارد ولی به نظرم سیدحسین و ارسلان مطهری نباید می‌رفتند. الان بازی‌های ما عقب افتاده. تیم ملی عربستان بازیکنان با خودشان نبرده است. الان این بازیکنان چه کار می‌خواهند بکنند؟

عکس‌ها: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها