کد خبر : 1968087 | 04 مهر 1402 ساعت 00:21 | 71.9K بازدید | 27 دیدگاه

او همان کسی است که تشک‌ها را تی می‌کشید

یک واقعیت شگفت‌آور در مورد قهرمان جهان

توییتر رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از رضابک آیتموخان، قهرمان قزاق مسابقات جهانی، علاقمندان به کشتی را شگفت زده کرد.

یک واقعیت شگفت‌آور در مورد قهرمان جهان

به گزارش ورزش سه، رضابک آیتموخان که با استقبالی استثنایی به کشورش بازگشته و بهترین روزهای زندگی خود را می‌گذراند، در روزهای گذشته با پیروزی مقابل عثمان نورماگمدوف، کشتی‌گیر آذربایجانی، در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم اولین مدال طلای قهرمانی جهان در تاریخ این کشور را در رقابت‌های کشتی به دست آورد.

آنچه در این ویدئو فاش شده این است که چند سال پیش، آیتموخان جوان در مسابقات قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک داوطلب در کنار تشک‌ها حاضر شده و حتی یک‌بار برای تی کشیدن روی تشک می‌آید و تصویرش روی دوربین میفتد.

1930901

فدراسیون جهانی کشتی با انتشار تصویری که او مشغول پاک کردن یکی از تشک‌های کشتی است، این صحنه را با دوران جدید این قهرمان جوان مقایسه می‌کند. در شرح این تصویر نوشته شده: "داوطلبی که در سال ۲۰۱۹ تشک را تمیز می‌کند، رضابک آیتموخان است. او برای اولین بار توانست به عنوان یک قزاق قهرمان کشتی آزاد جهان بشود."

1930902

آیتموخان به همراه عظمت دولتبکوف، دیگر کشتی‌گیر قزاق، در بازگشت از صربستان به آلماتی مورد استقبال رسمی مقامات و خبرنگاران و هواداران قرار گرفتند.

1930903

دیدگاه‌ها