کد خبر : 1968096 | 04 مهر 1402 ساعت 07:59 | 9.9K بازدید | 7 دیدگاه

راز نمایش درخشان تاتنهام در دربی لندن

ستاره تاتنهام صحبت‌های آنگه پوستکوگلو در رختکن و قبل از بازی مقابل آرسنال را فاش کرد که به این تیم کمک کرد یک امتیاز ارزشمند به دست بیاورد.

راز نمایش درخشان تاتنهام در دربی لندن

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در یک بازی سخت در امارات برابر تیم آماده میکل آرتتا قرار گرفت‌. در حالیکه آرسنال در دقیقه ۲۶ با گل به خودی رومرو پیش افتاد، سون قبل از پایان نیمه اول موفق شد بازی را مساوی کند. آرسنال بار دیگر در نیمه دوم با پنالتی ساکا از تاتنهام جلو افتاد ولی باز هم سون بازی را مساوی کرد تا تاتنهام با یک امتیاز ارزشمند امارات را ترک کند.

1930929

میکی فَن دِن فِن، مدافع هلندی تاتنهام، از صحبت‌های هیجان‌انگیز پوستکوگلو، سرمربی این تیم در رختکن و تلاش برای القای حس نترس بودن به بازیکنان و تاثیر این صحبت‌ها گفته است: «این یک ذهنیت مثبت برای ماست. معمولاً وقتی در این نوع بازی‌ها عقب می‌افتید، برگشتن واقعاً دشوار است. ما دو بار ذهنیت خود را برای برگشت به بازی نشان دادیم. ما سه امتیاز را می‌خواستیم اما همین یک امتیاز نیز بسیار ارزشمند است. او (پوستوکوگلو) با ما صریح است. حقیقت را به ما نشان می‌دهد. ما می‌دانیم که او از ما چه انتظاری دارد. می‌دانیم که باید برای او چکار کنیم. او ما را مانند یک خانواده دور هم جمع می‌کند. او بیشتر شبیه یک پدر یا چنین چیزی است. ما با هم مثل برادر هستیم و باید در زمین به همدیگر کمک کنیم. شما این موضوع و همبستگی را در زمین می‌بینید. ما برای هم می‌دویم، برای هم می‌جنگیم و هر کاری برای همدیگر انجام می‌دهیم. او در حال ساختن یک خانواده است

دیدگاه‌ها