کد خبر : 1968113 | 04 مهر 1402 ساعت 03:10 | 27K بازدید | 9 دیدگاه

تصمیم عجیب سرمربی منفور: همینه که هست!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که سه ماه برنامه‌ریزی و تلاش را نباید با یک شکست کنار گذاشت.

تصمیم عجیب سرمربی منفور: همینه که هست!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در رقابت‌های هفته پنجم سری آ ایتالیا شکست سختی را تجربه کرد و بازی را با نتیجه 2-4 به ساسولو واگذار کرد تا انتقادها از آلگری بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

در حالی که هواداران یوونتوس و همچنین بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های ایتالیایی انتقاداتی را از سرمربی این تیم مطرح کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد که این موضوع تاثیر خاصی روی سبک کار او داشته باشد. 

توتو اسپورت خبر داده که آلگری در نهایت آرامش مشغول تحلیل عملکرد تیمش در بازی روز شنبه و پیدا کردن دلیل شکست برابر ساسولو بوده است و معتقد است که سه ماه کار و تلاش و برنامه‌ریزی را نباید صرفا به خاطر یک شکست هدر داد و از بین برد. 

1929040

او روز گذشته دیداری با بازیکنانش در مجموعه تمرینی یووه داشته و با آنها صحبت کرده است. این جلسه در نهایت آرامش پیش رفته و هیچ برخورد تندی در آن صورت نگرفته است. 

آلگری همچنین دیداری خصوصی و دو نفره با چند بازیکن تاثیرگذار در رختکن تیمش داشته و از آنها خواسته که در بالا بردن روحیه بازیکنان و بهبود جو یوونتوس به او کمک کنند تا بتواند شرایط را تغییر دهد و این تیم را بار دیگر به کورس قهرمانی و جمع مدعیان در این فصل برگرداند.

دیدگاه‌ها