کد خبر : 1968167 | 04 مهر 1402 ساعت 10:08 | 20.9K بازدید | 15 دیدگاه

این ستاره بارسا چمپیونزلیگ را از مادرید می‌دزدد!

پائولو فوتره، اسطوره باشگاه اتلتیکو مادرید، از کابوس دیدن ژوائو فلیکس در پیراهن بارسلونا صحبت کرده است.

این ستاره بارسا چمپیونزلیگ را از مادرید می‌دزدد!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس نتوانست انتظاراتی که در اتلتیکو مادرید از او می‌رفت را برآورده کند و پس از انتقال قرضی به چلسی و بازگشتش به مادرید هم شرایط برای او تغییری نکرد. 

این ستاره پرتغالی دیگر تمایلی به بازی تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه نداشت و همین باعث شد که از علاقه قلبی‌اش به حضور در بارسلونا صحبت کند و توجه مدیران این باشگاه را به خود جلب کند. 

بارسا در نهایت موفق شد در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات او را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد و این بازیکن از زمان حضور در این تیم به یکی از مهره‌های کلیدی تیم ژاوی تبدیل شده و نمایش درخشانی را ارائه کرده است. 

1926018

حالا فوتره از هراسی که از زمان شنیدن خبر علاقه این بازیکن به بارسا در وجودش شکل گرفته و کابوسی که در این مدت رهایش نکرده صحبت کرده است. 

این اسطوره باشگاه اتلتیکو مادرید در این باره گفت: «وقتی ژوائو فلیکس گفت که رویایش این بوده که برای بارسلونا بازی کند، کابوسی برای من آغاز شد که تا امروز هم همچنان ادامه دارد و کار را برایم سخت کرده است. 

مدام در حال فکر کردن به این اتفاق وحشتناک هستم که بارسا می‌تواند با تک گلی که این ستاره پرتغالی به ثمر می‌رساند اتلتیکو مادرید را شکست دهد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد و این برایم غیرقابل تحمل است!»

دیدگاه‌ها