کد خبر : 1968175 | 04 مهر 1402 ساعت 12:28 | 23.2K بازدید | 53 دیدگاه

لُر نیستم و هنوز اتفاقات رخ داده را باور نمی‌کنم

دفاعیه داور بازی جنجالی: رد ناخن زیر چشمم است!

داور دیدار جنجالی خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان در گفت و گو با "ورزش سه" درباره اتفاقات عجیب این بازی توضیحاتی را ارائه کرد.

دفاعیه داور بازی جنجالی: رد ناخن زیر چشمم است!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد دیدار خیبر خرم آباد و داماش گیلان از هفته چهارم لیگ دسته اول در دقایق ابتدایی به جنجال کشیده شود و نیمه تمام بماند. این اتفاق اما بعد از گلی که خیبر در دقیقه 7 به ثمر رساند، به طرز عجیبی رخ داد؛ اعضای تیم داماش گیلان از داخل و بیرون زمین به سمت تیم داوری رفتند و با آنها درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کردند.

در این میان میثم حیدری داور باتجربه بازی هم که از رفتار اعضای تیم داماش شوکه و ناراحت شده بود، رای به نیمه تمام ماندن بازی داد و گزارش خود را درباره اتفاقات عجیب بازی به کمیته انضباطی ارسال کرد تا این کمیته در یک دستور موقت رای به محرومیت تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی داماش بدهد.

بعد از دستور موقت کمیته انضباطی اعضای تیم داماش گیلان اعتراضات تندی به عملکرد میثم حیدری داشته اند و حتی سرپرست داماش هم در مصاحبه ای تازه اعلام کرده ضرب و شتمی از سوی اعضای تیمش در قبال داوران صورت نگرفته است.

گسترده شدن حواشی مربوط به این مسابقه باعث شد تا با میثم حیدری داور باتجربه اهل چهارمحال و بختیاری تماس بگیریم و اصل داستان را از زبان او جویا شویم. حیدری که دوست نداشت صحبتی درباره اتفاقات بازی خیبر و داماش بر زبان بیاورد، با اصرار خبرنگار ما صحبت هایی کرد که قابل توجه است.

بولت پرسپولیسشوکه و متعجب هستم
میثم حیدری درباره اتفاقات بازی خیبر و داماش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «باور کنید همین حالا که ساعت ها از بازی و اتفاقات می گذرد، من شوکه  و متعجب هستم! اصلا نمی فهمم چرا در دقیقه 7 بازی باید اینطور با تیم داوری رفتار شود؟ مگر می شود در همان اول بازی اینطور سر تیم داوری بریزند؟ اگر دقیقه 80 به بعد بود، این اتفاقات را می شد هضم کرداما واقعا نمی توانم دلیل رفتارهای اعضای تیم داماش در دقیقه 7 بازی را متوجه شوم!»

بولت پرسپولیسمگر سر کسی را بریده بودم؟
او ادامه داد: «متاسفانه طوری رفتار کردند که انگار من قبل از بازی سر کسی را بریده بودم! آقایان، تا دقیقه 90 صبر می کردید، شاید اصلا بازی نتیجه اش برمی گشت. شاید اتفاقات دیگری رخ می داد! چرا باید در دقیقه 7 اینطور به سمت تیم داوری بیایند؟»

1931079

بولت پرسپولیسکارشناسان درباره صحنه نظر بدهند
داور وسط خیبر و داماش در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم او در نگرفتن پنالتی به سود داماش در صحنه مورد اشاره این تیم درست بوده، گفت: «من نزدیک به صحنه بودم و هرچه را دیدم قضاوت کردم. بهتر است کارشناسان در این باره نظر بدهند.»

بولت پرسپولیسرد ناخن زیر چشمم وجود دارد
حیدری درباره اینکه سرپرست داماش اعلام کرده ضرب و شتمی از سوی اعضای تیمش نسبت به تیم داوری صورت نگرفته، بیان کرد: «عکس صورتم را خدمت آقای افشاریان فرستادم و ایشان حتما به کمیته انضباطی ارائه کرده اند؛ هنگام پرتاب مُشت های تدارکات تیم حریف ناخن او به صورتم گرفتم و زیر چشم چپم کاملا زخم شده است. در شلوغی وسط زمین هم اعضای تیم داماش از زیر بارها لگد زدند و کمک هایم و من ضربات را احساس می کردیم. من واقعا چنین چیزی در فوتبال آنهم در سطح لیگ دسته اول کشور ندیده بودم».

بولت پرسپولیسکمک داور شماره بازیکنان را یادداشت کرده بود
داور آینده دار فوتبال ایران که طی چند سال گذشته بازی های مهمی را در لیگ برتر هم سوت زده، درباره این صحبت سرپرست داماش مبنی بر اینکه «داور اصلا اسامی 10 بازیکنی که محروم شده اند را در اختیار نداشته» گفت: «اگر در فیلم دقت کنید، متوجه می شوید که کمک داور من از دور مشغول نوشتن شماره بازیکنان است. ما وقتی وارد رختکن شدیم، 11 شماره بازیکن خاطی در اختیار داشتیم و سه نفر هم از اعضای کادر تیم داماش را هم از روی کارت آنها شناختیم. کارت های اعضای تیم داماش را گرفتیم و سر حوصله گزارش خود را نوشتیم.»

بولت پرسپولیسمن لُر نیستم، فارس هستم
حیدری در پایان درباره اینکه گفته می شود چون اهل چهارمحال و بختیاری و یک «لُر» است ، نباید بازی خیبر خرم آباد را سوت بزند، افزود: «من اهل چهارمحال وبختیاری هستم، اما لُر نیستم. اتفاقا فارس هستم!»

دیدگاه‌ها