کد خبر : 1968194 | 04 مهر 1402 ساعت 13:42 | 28.7K بازدید | 7 دیدگاه

فن خال فقط در رده ملی

سرطان مانع بازگشت مربی افسانه‌ای به آژاکس

لوئیس فن خال به هدایت آژاکس فکر نمی کند چون در حال مبارزه با سرطان است. او فقط پیشنهادات در رده ملی را بررسی خواهد کرد.

سرطان مانع بازگشت مربی افسانه‌ای به آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس یکی از بدترین بحران‌های تاریخ خود را چه در سطح سازمانی و چه در سطح ورزشی تجربه می‌کند و نتایج ضعیف، مربی جدیدش موریس اشتاین را که از اول جولای هدایت این تیم را برعهده دارد، تحت فشار قرار گذاشته است. آژاکس تصمیم گرفت با جان هیتینگا را ادامه ندهد؛ مربی ای که با او در فصل گذشته در رده سوم قرار گرفت و به همین دلیل این فصل جایی در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

1931117

حالا آژاکس در رده چهاردهم لیگ اردیویسه قرار دارد و با یک بازی کمتر، 10 امتیاز کمتر از پی اس وی آیندهوون و آلکمار که در صدر جدول هستند، دارد. روز چهارشنبه، بازی کلاسیک آژاکس-فاینورد از سر گرفته خواهد شد. دیداری که در آن آژاکس در خانه با سه گل در نیمه اول عقب بود که به دلیل شورش و ناآرامی روی سکوها متوقف شد.

اشتاین در موقعیت بسیار دشواری قرار دارد و آینده‌اش در ابهام است. در همین حال، شبکه NOS از لوئیس فن خال پرسید که آیا او به نیمکت آژاکس بر می گردد که پاسخ سرمربی سابق هلند، آژاکس، بارسلونا، بایرن و منچستر قاطعانه بود: «خیر، من به آژاکس فکر نمی‌کنم.»

1720451

فن خال 72 ساله ماه گذشته در اظهارات علنی خود احتمال حضور سرمربی آلمان را قبل از انتخاب یولیان ناگلزمن رد نکرد، اما اگر این مربی کهنه کار هلندی به سرمربیگری بازگردد، در یک باشگاه نخواهد بود. دلیلش نیز وضعیت سلامتی او است. فن خال همچنان در مبارزه با سرطان پروستات تحت درمان است.
لوئیس فن خال آخرین مربی ای است که آژاکس با او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد (در فصل 95-1994). او بین سال‌های 1991 تا 1997، زمانی که راهی بارسلونا شد، مربی این باشگاه بود.

دیدگاه‌ها