کد خبر : 1968210 | 04 مهر 1402 ساعت 14:39 | 5.3K بازدید | 8 دیدگاه

به جمع مدعیان برمی‌گردیم؛

کاپیتان مس علیه سقف بودجه: دست و پای ما را بستید!

کاپیتان مس کرمان می‌گوید این تیم در هفته‌های آینده خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد رساند.

کاپیتان مس علیه سقف بودجه: دست و پای ما را بستید!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که انتطار می‌رفت مس کرمان از همان ابتدا با قدرت وارد رقابت‌های لیگ دسته اول شود و فصل را در‌ جمع مدعیان صعود به لیگ برتر آغاز کند، این اتفاق رخ نداد و شاگردان محمود محمودی‌نیا در پایان هفته چهارم با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست در رتبه دهم جدول قرار گرفته‌اند.

میلاد خدایی درباره تساوی برابر سایپا در هفته چهارم لیگ آزادگان به خبرنگار ما گفت: پس از دو باخت متوالی، شرایط تیم طوری بود که به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم و تمام تلاش‌مان را کردیم که برنده بازی شویم. فکر می‌کنم ما هشتاد درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. می‌دانستیم سایپا بسته بازی می‌کند و به دنبال ضدحمله است و همین موضوع کار ما را سخت می‌کرد. ما می‌خواستیم شرایط را طوری پیش ببریم که در وهله اول گل نخوریم و سپس گل بزنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. البته شرایط تیمی‌مان نسبت به دو هفته قبل خیلی بهتر شده بود و این امتیاز می‌تواند به ما کمک کند تا در هفته‌های آینده بتوانیم به شرایط ایده‌آل برگردیم.

مدافع مس درباره نتایج دور از انتظار این تیم در چهار هفته ابتدایی توضیح داد: معمولا تیم‌هایی که سقوط می‌کنند، تحت فشار قرار می‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگیرند. از طرفی ما پیش‌فصل را خوب شروع کردیم و شرایط تمرینی و بدنسازی خیلی خوبی داشت اما تعیین سقف قرارداد از سوی فدراسیون باعث شد مجموعه مس درگیر چالش‌هایی شود. با توجه به اینکه ما سقوط کرده بودیم، قصد داشتند بودجه بیشتری در اختیار تیم قرار بدهند اما قوانین جدید دست و پای ما را بست و باعث شد در هفته اول با ۱۸-۱۹ بازیکن کار را شروع کردیم.

1931153

وی افزود: در ادامه برای اینکه قرارداد سایر اعضای تیم هم ثبت شود، چند بازیکن از جمع ما جدا شدند و شرایط به هم ریخت اما خدا را شکر با مدیریتی که انجام شد توانستیم از این چالش‌ها عبور کنیم و در حال حاضر شرایط بهتر شده و مطمئنا در ادامه راه بهتر از این هم می‌شود. دیروز بچه‌ها نسبت به سه بازی قبل شرایط بهتری داشتند اما گاهی توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم و نگاه‌مان به آینده است.

خدایی با تاکید بر اینکه مس کرمان به جمع بالانشین‌های جدول بازخواهد گشت، گفت: دو سال قبل که مس صعود کرد، همین شرایط را داشتیم و تا هفته پنجم تنها ۵ امتیاز کسب کرده بودیم. انشالله خدا کمک کند که هر روز شرایط را بهتر کنیم و بازی به بازی پیش برویم. هر بازی یک فینال است و در حال حاضر هم اولین فینال پیش روی ما برابر فجر است؛ اگر این بازی را ببریم و به جدول برگردیم، بقیه مشکلات هم حل خواهد شد.

او همچنین عنوان کرد: زمانی که یک تیم سقوط می‌کند، همه انتظار دارند از هفته اول بهترین نتایج را بگیرد ولی در چند سال اخیر در ایران تیم‌هایی که سقوط کرده‌اند، سال بعد شرایطی پیدا کردند که رو به انحلال پیش رفتند اما مس اینطور نیست و با توجه به پتانسیلی که در کرمان است، همیشه در جمع مدعیان حضور دارد.

بازیکن مس کرمان در پاسخ به این سوال که سقوط به لیگ یک چه تاثیری روی روحیه بازیکنان این تیم داشته است، گفت: قطعا این اتفاق تاثیراتی می‌گذارد اما اینطور نیست که بی انگیزه شویم، چرا که شرایط مس همیشه طوری بوده که چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر از نظر شخصیتی حرف اول را می‌زند.

خدایی در پایان درباره تقابل با فجرسپاسی در هفته پنجم گفت: فجر هم دیروز در دقیقه ۹۶ گل زد و شرایط خوبی پیدا کرد. فجر تیمی است که با نظم و برمامه فوتبال بازی می‌کند و قطعا بازی مهم و سختی داریم. انشالله بتوانیم با کمک بچه‌ها و لطف خدا این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

دیدگاه‌ها