کد خبر : 1968211 | 04 مهر 1402 ساعت 14:36 | 15.7K بازدید | 5 دیدگاه

دوست داشت مثل گواردیولا حرف بزند؛

حرفهای پسر برانکو از تجربه ویژه کار با الکس نوری!

هافبک سابق پرسپولیس بعد از یک تجربه کوتاه در یونان دوباره به فوتبال ایران بازگشته است.

حرفهای پسر برانکو از تجربه ویژه کار با الکس نوری!

به گزارش "ورزش سه"، سعید حسین‌پور نامی آشنا برای هواداران پرسپولیس است. بازیکنی که در دوران برانکو ایوانکوویچ از تیم امید به بزرگسالان پرسپولیس رسید و در حالی که انتظار می‌رفت وارد چرخه تیم اصلی شود، به نیمکت منتقل شد و در نهایت نیز با تصمیم یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس رفت.

او بعد از یک دوره بازی در لیگ یونان، این فصل به فوتبال ایران بازگشته و در مس کرمان حضور دارد. پس از اینکه گل سه امتیازی مس در هفته اول را به ثمر رساند، در این سه هفته نیز بازی کرده و امیدوار است با نارنجی‌پوشان کرمانی به لیگ برتر بازگردد و دوباره در سطح اول فوتبال ایران بازی کند.

حسین‌پور در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته به سوالات و انتقادات پیرامون خود پاسخ داده است:

بولت پرسپولیس شروع فصل جدید و نتایج ضعیف؟
تیم خوبی بستیم تقریبا اما انتظار می‌رود که نتایج بهتری بگیریم. یک خرده بدشانسی آوردیم اول فصل اما قطعا تیممان برای صعود بسته شده و قطعا عملکرد بهتری در ادامه فصل خواهیم داشت.

بولت پرسپولیسسقف بودجه برای مس کرمان؟
برای من مشکلی وجود نداشت اما مسائلی پیش آمد که تیم را اذیت کرد. البته این قانون در فوتبال ایران اشتباه است و برای تیم ما هم مشکلاتی به وجود آورد و باعث شد که علیرضا ابراهیمی هم از تیم ما جدا شود.

بولت پرسپولیسحل مشکل با پرسپولیس؟
مشکلی با پرسپولیس نداشتم اما من رفتم یونان و قراردادم را ثبت کردم. بعد به خاطر ثبت قرارداد محروم شدم و یک نیم فصل نتوانستم بازی کنم.

بولت پرسپولیسدر مورد انتقال به یونان؟
من دو سال پیش نیم فصل دوم با آقای الکس نوری رفتم یونان و در کاوالا بازی هم کردم. بعد آقای الکس نوری رفتند و دو مربی یونانی آمدند و خیلی ضعیف بودند. من هم با مدیرعامل صحبت کردم و گفتم باوجود قرارداد سه ساله اگر اجازه بدهید من برگردم کشورم.

بولت پرسپولیستجربه کار در یونان با الکس نوری؟
خیلی تجربه خوبی بود، ایشان در بوندسلیگا هم سرمربی و مربی بودند. آنجا که بودم هم یکی دو نفر از ایران با من صحبت کردند و در مورد ایشان پرسیدند. حتی پیشنهاد استقلال و سپاهان هم دستش رسید اما به خاطر مسائل خانوادگی قبول نکرد.

بولت پرسپولیسمنظور از مسائل خانوادگی؟
همسرش اصلا موافق این نبود که بیایند ایران صحبت کنند. در یونان هم یک امکانات فوق العاده و خانه شش طبقه داشتند اما همسرش به مشکل خورد و برگشتند.

بولت پرسپولیسارزیابی فنی الکس نوری؟
از نظر فنی واقعا مربی خوبی بود. اگر بخواهیم به کسی تشبیه کنیم، دوست داشت مثل گواردیولا سرمربیگری کند. یعنی ادای او را در می‌آورد چه لحن صحبت‌کردنش و چه تمریناتش، تلاش می‌کرد خودش را شبیه گواردیولا کند.

بولت پرسپولیسمسائل پیش آمده با پرسپولیس؟
من آخر لیگ نوزدهم با آقا یحیی صحبت کردم که قرضی جدا شوم. اما برای قرضی باشگاه‌های خوبی قبول نمی‌کردند که برایشان بازی کنم. من هم با باشگاه صحبت کردم اما هی امروز و فردا کردند و من مجبور شدم قراردادم را یکطرفه فسخ کنم.

بولت پرسپولیسافول پدیده‌های جوان پرسپولیس؟
یکی از دلایل به خاطر پرستاره‌بودن پرسپولیس است و دلیل دیگر این است که پرسپولیس در سه جام مدعی قهرمانی است و طبیعتا این انتظار باعث می‌شود.

بولت پرسپولیسبرانکو یا یحیی؟
اینطوری به چشم می‌آمد که من زمان آقای برانکو بیشتر بازی می‌کردم تا آقا یحیی اما در واقع من در زمان آقا یحیی فرصت بیشتری داشتم. هر دو مربی به من بیشتر لطف داشتند. بازی با السد فکر کنم باعث شد که خیلی‌ها بگویند برانکو بیشتر به من بازی می‌دهد.

بولت پرسپولیسپیشنهاد استقلال؟
قبل از قضیه یونان بود. من زمان کرونا هم یه پیشنهاد هم از اسپانیا داشتم و واقعا حیف شد که زمان آن گذشت و نتوانستم بروم. من کلا دوست داشتم خارج از ایران بازی کنم و به خاطر همین نرفتم استقلال. کلا خوشم نمی‌آید که برای هر دو تیم بازی کنم.

بولت پرسپولیسبازی در پایه‌های پرسپولیس؟
من آن سالی که نوجوانان پرسپولیس بودم و بعد جدا شدم رفتم مقاومت، آقای علی دایی سرمربی تیم بودند. از باشگاه به من قول دادند که هر هفته بیایم با تیم بزرگسالان بازی کنم اما آن سالها وضعیت تیمهای پایه پرسپولیس خوب نبود و ما زور می‌زدیم چهارم پنجم می‌شدیم. به همین خاطر رفتم مقاومت و دو سال قهرمان شدیم. اما به هر حال بازی در پایه‌های پرسپولیس برای ما که هوادار تیم هستیم هم حس خوبی دارد. من همان موقع گفتم یک روز به تیم بزرگسالان می‌رسم و الان هم می‌گویم یک روز به تیم برمی‌گردم.

دیدگاه‌ها