کد خبر : 1968235 | 04 مهر 1402 ساعت 16:28 | 46.4K بازدید | 80 دیدگاه

من را دوست ندارد و پولی نمی‌دهد؛

حرف‌های جنجالی بیرانوند در مورد هوادار متمول

علیرضا بیرانوند حرف‌های عجیبی را در مورد هوادار معروف پرسپولیس به زبان آورد.

حرف‌های جنجالی بیرانوند در مورد هوادار متمول

به گزارش "ورزش سه"، هوادار متمول پرسپولیس یکی از جنجالی‌ترین افرادی بوده که نامش در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده شده و حالا علیرضا بیرانوند است که در این مورد صحبت کرده و حرف‌های عجیب و غریبی را به زبان آورده است.

بولت پرسپولیسهر مدیرعاملی می‌آید به خاطر اوست
این اتفاق برای من نیفتاده که پولی از طرف هوادار متمول به من پرداخت شود، اما آدم‌هایی هستند که باید بگوییم عاشق تیم‌شان هستند. برخی می‌گویند آقای درویش چندین بار اسم شخص را آورده و گفته به ما کمک می‌کند، اما تا جایی که من این شخص را می‌شناسم به نظرم هر مدیرعاملی که به باشگاه پرسپولیس می‌آید، به خاطر این شخص می‌آید. این شخص عاشق است.

بولت پرسپولیساگر تیم نتیجه نگیرد، به من فحش می‌دهد
چیزی که من می‌دانم این است که اصلا علی بیرانوند و رفیعی و ترابی و امیری برایش مهم نیستند. اگر روزی ۸-۹ ساعت با من در ارتباط است، تیمش نتیجه نگیرد شاید به من فحش هم بدهد. او عاشق است. من یک بار با او صحبت کردم و گفتم چرا دوست نداری اسمی از تو باشد؟ فکر کنم یکی دو سال است که اسم او منتشر شده است. گفتم من شخصا دوست دارم اسم شما که عاشق هستید و به تیم کمک می‌کنید منتشر شود.

بولت پرسپولیسگفتم بگذار بدانند اسمت چیست
برای مثال او برای باشگاه پرسپولیس وسیله می‌خرد. مثلا همه دستگاه‌های فیزیوتراپی را می‌خرد، تمام تخت‌های ماساژور را می‌خرد و داروها را می‌دهد. پیش آمده که ۹ ماه پول شام ما را داده است. او عاشق است و حتی تمام وسایل آکادمی باشگاه پرسپولیس را می‌دهد. من به او گفتم چرا دوست نداری؟ اتفاقا بگذار مردم بدانند که چقدر عاشق هستی. شاید دور از جان فردا فوت کردی، حداقل دو تا صلوات برایت بفرستند و بگویند چنین شخصی بوده است. بگذار بدانند که از جان و دل برای باشگاه پرسپولیس مایه می‌گذاری.

بولت پرسپولیسشاید بازیکنانی بودند که سقف نگذاشته بیایند، اما...
متاسفانه هر کسی که می‌آید، با دلخوشی آن شخص می‌آید و آن شخص هم فقط با دلش کار می‌کند. شاید بازیکنانی بودند که یکی دو تومان اختلاف وجود داشته و سقف به باشگاه اجازه نداده اما آن شخص، باشگاه را دوست دارد و شاید مابقی مبلغ را بدهد.

بولت پرسپولیسباشگاه 15 میلیارد می‌دهد، او می‌گوید 25 میلیارد!
او اگر کاری می‌کند، عاشق است و خواهشا هر کسی که می‌خواهد مدیرعامل پرسپولیس شود، نگوید من خیالم راحت است؛ من می‌خواهم بیرانوند را با ۱۵ تومان بگیرم و او می‌گوید ۲۵ تومان. آن بنده خدا هم که از آن طرف پنج تومان می‌دهد، همه از چشم باشگاه می‌بینند. همه از چشم شخصی می‌بینند که پشت میز و صندلی باشگاه نشسته و نمی‌دانند آن آدم عاشق این کار را کرده است.

بولت پرسپولیسهوادار متمول من را اصلا دوست ندارد
پرداخت خارج از قرارداد: تا جایی که می‌دانم، من را اصلا دوست ندارد. خودش هم می‌داند که من را دوست ندارد، اما من به خاطر کارهای بزرگی که برای پرسپولیس انجام داده او را دوست دارم. واقعا کم آدمی پیدا می‌شود که این کار را بکند. چند روز پیش یک نفر از کانادا می‌آید و عکس یک نفر را می‌گذارد؛ شک نکنید او دنبال فالوور و دیده شدن است. مرد مثل آن شخصی است که الان آقای درویش هر جا می‌رود درباره او صحبت می‌کند. ببینید برای باشگاه چه کار کرده است. ما هر وقت به تمرین می‌رویم می‌گوییم درود به شرفش. او از ته دل به باشگاه کمک می‌کند و باشگاه هم از سقفش گذشته و نمی‌تواند. امیدوارم سایه‌اش سال‌ها بالای سر پرسپولیس باشد، چون اگر نباشد... البته باشگاه هم می‌تواند درآمدزایی کند اما برخی که می‌آید، روی او حساب می‌کنند.

دیدگاه‌ها