کد خبر : 1968240 | 05 مهر 1402 ساعت 02:34 | 37K بازدید | 28 دیدگاه

گزارش:

ال‌کلاسیکو برای شکار پدیده ملی‌پوش اسپانیا

نیکو ویلیامز، مهاجم جوان و ملی پوش بیلبائو، هدف بزرگ رئال و بارسا برای تابستان بعد است.

ال‌کلاسیکو برای شکار پدیده ملی‌پوش اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز یکی از جذاب ترین بازیکنام بازار تابستانی آینده خواهد بود. قرارداد وینگر اتلتیک بیلبائو در ژوئن آینده به پایان می رسد و در حال حاضر، مذاکرات برای تمدید او متوقف شده که نشان می دهد او می تواند سن مامس را بدون مشکل و رایگان ترک کند. بارسا قبلاً با اطرافیانش تماس گرفته تا در مورد وضعیت او بپرسد، اما در مادرید او را بازیکن فصل بعد رئال می بینند. در حال حاضر چندین باشگاه لیگ برتر نیز منتظر ارائه پیشنهاد هستند.

1748567

نیکو ویلیامز تا زمانی که قصدش عدم تمدید با بیلبائو باشد، یک هدف بالقوه برای باشگاه بارسلونا برای تابستان آینده خواهد بود. در حال حاضر، بارسا تماس های اولیه را برقرار کرده و آماده است ژانویه مذاکرات را رسمی و جدی کند.

1931195

در مادرید اما اطمینان می دهند که فلورنتینو پرز نیز نیکو را به عنوان بازیکن آینده دار مد نظر دارد و او را کاملاً با سبک بازی تیمش منطبق می داند. ال چیرینگیتو دیشب حتی ادعا کرد نیکو در شرایط برابر، رئال را ترجیح خواهد داد.
در هر صورت، اولویت بازیکن فعلا این است که در هفته های بعد به پیشنهاد بعدی اتلتیک گوش دهد تا تصمیم نهایی را بگیرد. نیکو ویلیامز تابستان امسال پیشنهادهای مهمی از لیگ برتر داشت اما نه او و نه اتلتیک موافق قطع همکاری نبودند.

دیدگاه‌ها