کد خبر : 1979975 | 23 آبان 1402 ساعت 16:30 | 82.6K بازدید | 31 دیدگاه

نیکو در مصاحبه با اسپورت

ستاره مدنظر رئال و بارسا: تصمیمم را گرفته‌ام

نیکو ویلیامز می‌داند که فصل بعد کجا بازی خواهد کرد ولی فعلا در مورد این قضیه سکوت کرده و همه چیز را به مدیر برنامه‌هایش واگذار کرده است.

ستاره مدنظر رئال و بارسا: تصمیمم را گرفته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز، ستاره خط حمله بیلبائو و تیم ملی اسپانیا در پایان فصل قراردادش با بیلبائو تمام می‌شود و مورد نظر رئال، بارسا و چند تیم بزرگ دیگر قرار دارد. گفته می‌شود بیلبائو پیشنهاد تمدیدی ارائه کرده که هنوز با چراغ سبز نیکو روبه‌رو نشده است.

1954150

نیکو در مصاحبه با اسپورت و در مورد آینده‌اش گفت: «اینکه رئال، بارسا و چند تیم انگلیسی من را می ‌خواهند نشان می‌دهد کارم را تا اینجا خوب انجام داده‌ام. البته من به شکل واضح می‌دانم چه تصمیمی باید بگیرم ولی در نهایت همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم واگذار کرده‌ام که از یازده سالگی کنارم بوده است. همچنین نظر والدین و نیز برادرم نیز برای من مهم بوده است. فعلا تمرکزم روی بازی‌های پیش‌رو است.»

نیکو ادامه داد: «تصمیم نهایی پس از مشورت با افراد مهم زندگی‌ام خواهد بود. از خانواده گرفته تا دوستان و مدیر برنامه‌هایم. من بهترین تصمیم را برای زندگی و فوتبالم خواهم گرفت. آن‌ها نقش مهمی در زندگی من دارند و قطعا به نظرشان اهمیت خواهم داد.»

1954151

ستاره بیلبائو در پایان گفت: «در نهایت شلوغ‌کاری را دوست ندارم. من دوست ندارم مردم در موردم دروغ بگویند و شایعاتی تولید کنند که درست نیستند. مردم زیاد صحبت می‌کنند و این باعث ناراحتی من می‌شود. فکر می‌کنم تکلیف آینده‌ام زودتر معلوم شود، بهتر است البته ما ضرب الاجلی برای بیلبائو تعیین نکرده‌ایم. همانطور که به شما گفتم، من آرام هستم، این‌ها کارهایی است که نماینده من انجام می‌دهد.»

دیدگاه‌ها