کد خبر : 1968253 | 04 مهر 1402 ساعت 17:34 | 32.1K بازدید | 17 دیدگاه

آقا یحیی، عشق علی بیرو تا ابد؛

بیرانوند: فکر کردیم می‌توانیم توی سر کالدرون بزنیم!

علیرضا بیرانوند می‌گوید گابریل کالدرون بیشتر از همه مربیان در تمرینات تلاش می‌کرد.

بیرانوند: فکر کردیم می‌توانیم توی سر کالدرون بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از گفت‌وگوی خود با محمدحسین میثاقی درباره مربیانی که در طول دوران فوتبالش با آنها کار کرده است، صحبت کرد و نکات جالبی را درباره علیرضا منصوریان و گابریل کالدرون، سرمربی سابق سرخپوشان، مطرح کرد.

🔻صحبت‌های بیرانوند را در ادامه می‌خوانیم:

علیرضا منصوریان: آقای منصوریان یک مربی خیلی دوست‌داشتنی ولی لجباز است که اگر با تو وارد دعوا شود، بازنده هستی و هیچ راهی ندارد. من چندین بازی، بازنده شدم و من را اذیت کرد. من واقعا او را دوست دارم و خودش هم می‌داند. هر وقت به من زنگ می‌زند، می‌گوید دراز کجایی؟ ان‌شاءالله هر جا که هست، موفق باشد. اتفاقی که برای علی آقا در خوزستان افتاد، فنی نبود. همه می‌دانیم اتفاقی از قبل افتاده بود که در دل هواداران خوزستان نرفت. فضا برای علی آقا مناسب نبود ولی علی آقا ثابت کرده در هر باشگاهی بهترین نتایج را کسب کرده است. امیدوارم دوباره بتواند یک تیم خیلی خوب بگیرد.

1931241

برانکو ایوانکوویچ: به نظر من یک مربی خیلی خوب است که به صحبت‌هایی الان انجام می‌دهد مشخص است خیلی دوست دارد به ایران بیاید. مالیاتش هم درست شده و راحت می‌تواند بیاید. خیلی آدم بزرگی بود و دیدید که کار خیلی بزرگی انجام داد و با ۱۲-۱۳ نفر تا فینال آسیا رفت. حمید طاهرخانی، بازیکن فعلی خیبر، احسان علوان‌زاده و آدام همتی در فینال جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کردند. فکر کنم آدام همتی الان املاکی زده است؛ البته او بازیکن خوبی است اما شانسش نگرفت. انقدر دست این مرد بزرگ خالی بود که مجبور شد از این بازیکنان استفاده کند.

1931240

گابریل کالدرون: من با آقای کالدرون خاطرات زیادی دارم. به نظر من تنها مربی‌ای بود که با جان و دل تمرین می‌کرد. من آدم رکی هستم و راحت بگویم زمانی که اولین بار به ترکیه رفتیم و اردو گذاشتیم، همه بازیکنان فکر کردیم راحت می‌توانیم توی سرش بزنیم، ولی زمانی که به ایران برگشتیم، در عمرم ندیدم انقدر جدی باشد. قبل از جلسه به جیم می‌رفت و وزنه می‌زد و بازویش دم می‌کرد. استرچ تنگ می‌پوشید و می‌آمد و یک جایی را پیدا کرده بود که تخته و نرم بود؛ یک جوری به تخته می‌زد که می‌گفتم تو فقط آن را یاد گرفتی، بزن تو دیوار. من را هم اذیت کرد. برای توپ طلا که جزء نامزدها بودم به مالزی رفتم و آمد به من گفت تو ذهنت خراب است و فکرت پیش توپ طلاست و دو سه هفته بیرون بنشین. هر چقدر فکر می‌کردم می‌گفتم من انگیزه‌ام سه برابر شده. به هر حال مربی خوبی است و قول می‌دهم یکی دو سال دیگر او را به ایران می‌آورند.

1931237

یحیی گل‌محمدی: من همیشه گفته‌ام زندگی ورزشی‌ام را مدیون آقای گل‌محمدی هستم و هیچوقت محبتی را که به من کرد، فراموش نمی‌کنم. آقا یحیی، عشق علی بیرو تا ابد.

1931236

دیدگاه‌ها