کد خبر : 1968257 | 04 مهر 1402 ساعت 17:42 | 22.1K بازدید | 10 دیدگاه

او یار وفادار و رئیس من است؛

عشق علی پروین: آقا محمود!

اسطوره پرسپولیس می‌گوید احترام گذاشتن به پیشکسوتان مهم‌تر از بازی فوتبال است.

عشق علی پروین: آقا محمود!

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین درباره ارتباط نزدیک با محمود خوردبین، هم‌بازی و دوست قدیمی‌اش که سالروز تولد مشابهی هم دارند، ابراز کرد: یار وفادار و رئیس من محمود خوردبین است. همه جا گفتم که محمود آقا رئیس من است و از من قبل‌تر در پرسپولیس بوده و همیشه برای ما قابل احترام بودند و دوستش داریم و دعا می‌کنیم سلامت باشند.

او ادامه داد: آقا محمود عشق است. هر کسی یک عشقی دارد و محمود آقا عشق این بچه‌های قدیمی پرسپولیس، علی الخصوص ماست. همه به ایشان احترام می‌گذاریم و فقط از خدا سلامتی ایشان را می‌خواهم.

پروین درباره اینکه خوردبین هم‌بازی و بعدها سرپرست تیمش بوده و اتفاق افتاده از دست او عصبانی شود، عنوان کرد: امکان ندارد. احترام به بزرگتر را همیشه داشتم. محمود از نظر سنی از من بزرگتر نیست، ولی از نظر فوتبالی از من بزرگتر بوده و همیشه احترامش را داشتم. همیشه احترام ناصر ابراهیمی را نگه داشتم و ببینید که فوتبال او کجا و فوتبال من کجا. همیشه احترامش را نگه داشتم و فوتبال یعنی همین.

1931245

او اضافه کرد: شما یادتان باشد که اگر به پیشکسوتان احترام بگذارید، برای خودت هم همین اتفاق می‌افتد و بعد از فوتبال همین‌طور می‌شود.

دیدگاه‌ها