کد خبر : 1968263 | 04 مهر 1402 ساعت 17:51 | 34.3K بازدید | 37 دیدگاه

هیچکس کیف من را نیاورد؛

روایت پروین از اخراج شبانه مهرداد اولادی!

اسطوره پرسپولیس نحوه رفتار فوتبالیست‌ها را مهم‌تر از عملکرد فنی آنها می‌داند.

روایت پروین از اخراج شبانه مهرداد اولادی!

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین در حاشیه جشن تولدش که امروز در حضور پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد، تاکید به احترام نسبت به پیشکسوتان و نحوه رفتار درست فوتبالیست‌ها داشت.

پروین در بخشی از مصاحبه‌اش در حاشیه جشن تولد، در خصوص اینکه یک بار بخاطر حمل کردن چمدان یک بازیکن توسط یک بازیکن دیگر عصبانی شده بود، گفت: بله، مچ آن بازیکن را گرفتم چون از این کارها بدم می‌آید.

او یادآور شد: در عمر 65 سال حضورم در فوتبال، کیف و چمدانم دست هیچ‌کس نبود. الان فوتبالیست‌ها پای چپ و راست خودشان را نمی‌دانند، ولی چمدان را به یک نفر دیگر می‌دهند تا بیاورد.

پروین با عنوان کردن خاطره‌ای از زنده یاد مهرداد اولادی در اردوی پرسپولیس اظهار کرد: خدا مهرداد اولادی را بیامرزد. من یک بار در هتل آزادی که محل اردوی تیم بود، دیدم او با یک دمپایی و کلاه سر ناهار آمد که او را صدا زدم و گفتم آقای اولادی! شما بروید بالا و بعد به شما می‌گویم چه کاری کنید. همان شب او را بیرون کردم. مگر می‌شود در هتل آزادی با دمپایی بچرخی! اگر او احترام من را نگه می‌داشت، بازی که تمام می‌شد همه به او احترام می‌گذاشتند. ورزش یعنی همین. ما در زورخانه بزرگ شدیم و این کارها را می‌کنیم.

دیدگاه‌ها