کد خبر : 1968272 | 04 مهر 1402 ساعت 18:13 | 104.4K بازدید | 313 دیدگاه

با رونالدو همبازی بودم ولی کریس فن نیستم

جنجال تضمینی به روش بیل: GOAT یعنی مسی!

گرت بیل هم به دعوای بزرگ فوتبال در چند دهه گذشته وارد شد و به این سوال میلیون دلاری پاسخ داد: بزرگترین فوتبالیست تاریخ لیونل مسی است یا کریستیانو رونالدو؟

جنجال تضمینی به روش بیل: GOAT یعنی مسی!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل یکی از ستاره‌های ماندگار لیگ قهرمانان اروپاست. ستاره ولزی با پیراهن رئال پنج بار این جام را به دست آورده و در فینال 2018 مقابل لیورپول نقش مهمی در پیروزی و قهرمانی رئال مادرید بازی کرده است. او وقتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد دو گل برای رئال به ثمر رساند که یکی از آنها با ضربه تماشایی قیچی برگردان به ثمر رسید تا نام گرت بیل هرگز از حافظه رئالی‌ها پاک نشود.

گرت بیل در فینال 22-2021 که رئال بار دیگر مقابل لیورپول قرار گرفته بود هم مدال طلای لیگ قهرمانان را به گردن آویخت هر چند در طول مسابقه روی نیمکت نشسته بود. اما فصل گذشته ستاره ولزی فینال لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و اینتر را برای اولین بار در وضعیتی ناآشنا تماشا کرد. او دیگر فوتبالیست نبود چرا که در چند ماه قبل و بلافاصله بعد از جام جهانی قطر اعلام بازنشستگی کرده و کفش‌ها را آویخته بود.

بولت استقلالگرت بیل با رونالدو همبازی بود و با او جام گرفت، پس حتما کریس را انتخاب می‌کند

مهاجم سابق رئال مادرید از پنج جام چمپیونزلیگی که به دست آورده 4 جام را در کنار کریستیانو رونالدو بالای سر برده است. شاید به همین خاطر انتظار می‌رود او رابطه خاصی با ستاره پرتغالی داشته باشد و در مواقع حساس پشت سر کریس بایستد.

این در حالی است که در زمان حضور گرت بیل در رئال شایعاتی درباره رابطه سرد و گاهی پرتنش بین او و کریس رونالدو مطرح بود. ستاره ولزی در سال 2019 این شایعات را تکذیب کرد و گفت هیچوقت با ستاره پرتغالی مشکل نداشته و بازی کردن کنار او در برنابئو را دوست داشته است.

1931283

از این گذشته نام گرت بیل برای همیشه در متن یکی از مشهورترین مثلث‌های تاریخ فوتبال به یاد آورده خواهد شد: مثلثی با حضور او، رونالدو و کریم بنزما که به عنوان مثلث BBC شناخته می‌شود.

بولت پرسپولیسگرت بیل طرفش را مشخص کرد: او مسی فن است!

اما گرت بیل در حاشیه یک برنامه که از طرف پلی‌استیشن برگزار شده بود در مصاحبه‌‌ای کوتاه شرکت کرد که خبرساز شده است. از ستاره ولزی پرسیده شد از بین فوتبالیست‌هایی که فاتح چمپیونزلیگ شده‌اند او چه کسی را بهترین می‌داند؟

بر خلاف انتظار گرت بیل از هم‌تیمی سابقش، رونالدو، و حتی از هیچکس از هم‌تیمی‌های سابقش در رئال اسم نبرد، بلکه از اسطوره باشگاه بارسلونا و حریف سنتی کریس رونالدو، لیونل مسی، به عنوان بهترین یاد کرد.

لیونل مسی با پیراهن بارسا چهار بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. تعداد قهرمانی‌های رونالدو با پیراهن رئال هم 4 بار است، اما ستاره پرتغالی یک بار هم با پیراهن منچستریونایتد به این جام دست پیدا کرده است.

خیلی از ستاره‌های دنیای فوتبال وقتی مجبور می‌شوند بین دو اسطوره چند دهه گذشته دنیای فوتبال، لئو مسی و کریس رونالدو، دست به انتخاب بزنند سعی می‌کنند به نوعی از پاسخ دادن طفره بروند مگر اینکه در تیم‌های ملی آرژانتین و پرتغال یا در بارسلونا و رئال مادرید با آنها همبازی بوده باشند.

گرت بیل وقتی با این سوال مواجه شد چند ثانیه‌ای فکر کرد ولی بعد گفت لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ چمپیونزلیگ می‌داند.

1931284

رابطه گرت بیل و رئال مادرید در سال‌های آخر حضور او در این باشگاه تیره شده بود. مشکل اصلی او با رئالی‌ها علاقه‌اش به گلف بود. اما گرت بیل حالا بهانه‌ای دیگر به دست رئالی‌ها و دوست‌داران کریستیانو رونالدو داده تا او را در کمپ دشمن فرض کنند.

دیدگاه‌ها