کد خبر : 1968297 | 04 مهر 1402 ساعت 19:48 | 29.6K بازدید | 15 دیدگاه

اینتر دست به دعا شد: قلب رئیس بزرگ مشکل دارد

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده و رسانه‌های ایتالیایی از جراحی روی قلب او خبر داده‌اند.

اینتر دست به دعا شد: قلب رئیس بزرگ مشکل دارد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اینتر با انتشار خبر بستری شدن ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه‌شان، در بیمارستان گاله‌آزی در شهر میلان نگران شده‌اند.

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند موراتی 78ساله امروز به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل شده و جراحی شده است. در جدیدترین اخبار از ایتالیا حال موراتی مساعد و وضعیت او پایدار توصیف شده است. گفته می‌شود موراتی تحت عمل آنژیوگرافی قلب قرار گرفته است.

1931324

ماسیمو موراتی به یکی از خانواده‌های ثروتمند و بانفوذ ایتالیا تعلق دارد و بین هواداران اینتر به شدت محبوب است. او در حال حاضر ریاست شرکت نفت و گاز ساراس را به عهده دارد که توسط پدرش آنجلو تاسیس شده است. موراتی یکی از موفق‌ترین روسای تاریخ اینتر است. موراتی از سال 1995 ریاست نراتزوری را بر عهده گرفت و در سال 2013 واگذار کرد. در دوران ریاست او اینتر پنج بار فاتح سری آ و یک بار فاتح چمپیونزلیگ شد. از جمله دیگر افتخارات اینتر در این دوره می‌توان به 3 قهرمانی سوپرجام ایتالیا و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان اشاره کرد.

دیدگاه‌ها