کد خبر : 1968301 | 04 مهر 1402 ساعت 20:08 | 30.7K بازدید | 18 دیدگاه

هنوز امید هست، میامی بی‌خیال مسی نمی‌شود!

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، در نشست خبری امروز خود گفت او و تیمش از حضور مسی در فینال اوپن آمریکا کاملا ناامید نیستند و شاید لئو بتواند در این بازی به میدان برود.

هنوز امید هست، میامی بی‌خیال مسی نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در فیفا دی ماه سپتامبر در اردوی تیم ملی آرژانتین آسیب دید و همچنان با آن مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

مصدومیت مسی بدترین خبر ممکن برای اینترمیامی بود چرا که شاگردان تاتا مارتینو به زودی باید در فینال تورنمنت اوپن آمریکا به مصاف هیوستون داینامو بروند.

1931337

لئو مسی بعد از شرکت در اولین بازی آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2026 آسیب دید و در دیدار بعدی با بولیوی به میدان نرفت. او بعد از بازگشت به آمریکا روز 20 سپتامبر در دیدار اینترمیامی مقابل تورنتو در زمین حضور داشت ولی پیش از آن بازی مقابل آتلانتا یونایتد را از دست داده بود.

بعد از حضور مقابل تورنتو، مسی دیدار بعدی تیمش مقابل اورلاندو سیتی را هم از دست داد و امروز در آخرین تمرین اینترمیامی پیش از فینال جام اپن آمریکا با تیم تمرین نکرد. عدم حضور او در تمرین امروز باعث شد اکثر رسانه‌ها به این نتیجه برسند که لئو در فینال غایب خواهد بود.

1931336

ولی تاتا مارتینو همچنان حاضر نیست امیدش به بازگشت مسی را از دست بدهد. او در مصاحبه اخیرش گفت: "سوال‌های مکرر شما خبرنگارها ما را کلافه کرده است. این را درک می‌کنیم که توضیح می‌خواهید و به دنبال اطلاعات هستید ولی باور کنید که ما نه قصد داریم مرموز باشیم و نه می‌خواهیم شما را اذیت کنیم. وقتی می‌گوییم اطلاعات جدیدی نداریم یعنی اطلاعات جدیدی در اختیارمان نیست. این قطعی است که صحبت از جراحی مسی نبوده و نیست. این قطعی است. ولی امید ما به حضور لئو در فینال کاملا از بین نرفته و باید ببینیم چه پیش می‌آید".

دیدگاه‌ها