کد خبر : 1968316 | 04 مهر 1402 ساعت 21:13 | 12.8K بازدید | 14 دیدگاه

الاتحاد بدون بنزما و کانته قبل از سپاهان!

نونو سانتو نفرات آغاز کننده بازی برای الاتحاد مقابل الخلود را مشخص کرد.

الاتحاد بدون بنزما و کانته قبل از سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام پادشاهی عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که حریف هفته آینده سپاهان در لیگ قهرمانان آسیاست، از ساعت 21:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه الحزم به مصاف الخلود، تیم رده هشتمی لیگ یک سعودی، خواهد رفت.

عبدالله المعیوف، مدالله العلیان، لوئیز فیلیپه، حسن کادش، احمد بامسعود، فابینیو، سلطان الفرحان، مروان الصحفی، رومارینیو، هارون کمارا و صالح العمری بازیکنانی هستند که طبق نظر نونو سانتو در ترکیب اولیه الاتحاد مقابل الخلود در جام پادشاهی قرار گرفته‌اند.

تیم الاتحاد که پنج روز قبل در هفته هفتم لیگ روشن عربستان به پیروزی دو بر یک مقابل الفتح رسید و مجددا بالاتر از الهلال صدرنشین شد، در شرایطی بازی امشب برابر تیم الخورد را آغاز می کند که چهار تغییر در ترکیب اولیه خود داشته که عبدالله المعیوف، احمد بامسعود، سلطان الفرحان و صالح العمری جانشین مارسلو گروهه، احمد شراحیلی، مهند الشنقیطی و انگولو کانته شده‌اند.

1931368

کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد که در فصل جاری لیگ عربستان 3 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده ولی در دو مسابقه اخیرشان مقابل تیم آلمالیق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا و تیم الفتح در لیگ روشن به دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشته، امشب هم به دلیل مصدومیت دور از فهرست تیمش برابر الخلود است.

تیم فوتبال الاتحاد سه روز دیگر (جمعه) در لیگ روشن عربستان به مصاف تیم الفیحاء خواهد رفت و پس از آن به ایران می‌آید تا روز دوشنبه هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان ایران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها