کد خبر : 1968317 | 04 مهر 1402 ساعت 21:20 | 100K بازدید | 98 دیدگاه

زندگی جدید سی آر سون در عربستان

این رونالدو آدم دیگری است: لذت ببر و لذت بده!

کریستیانو رونالدو این روزها در عربستان از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد، صمیمی و خودمانی رفتار می‌کند و به نظر می‌رسد بیش از پیش با زندگی‌اش کیف می‌کند.

این رونالدو آدم دیگری است: لذت ببر و لذت بده!

به گزارش "ورزش سه"، دسامبر 2022؛ آنچه به نظر می‌رسید برای کریس رونالدو به یک ماه رویایی تبدیل خواهد شد با کابوس به پایان رسید. هر آنچه کریستیانو در ذهنش برنامه‌ریزی کرده بود دود شد و به هوا رفت. جام جهانی قطر را شاید بتواند تیره و تارترین اتفاق در زندگی ورزشی او دانست.

اما این کابوس دلایل مختلفی داشت: اول اینکه رابطه رونالدو با تیم ملی کشورش پرتنش شده بود. هواداران پرتغالی برای اولین بار به صراحت از او انتقاد می‌کردند. اما دلیل دوم به فوتبال باشگاهی برمی‌گشت. رونالدو منچستریونایتد را ترک کرده و دوست‌دارانش می‌گفتند او می‌خواهد به یک باشگاه بزرگ اروپایی ملحق شود. اتفاقی که تا بعد از جام جهانی نیفتاد و باعث شد زبان دشمنان کریس دراز شود.

1931373

رونالدو برای اولین بار در زندگی‌اش تسلیم فشار روانی شده بود. تا جایی که حتی ممکن بود قید بازی در تیم ملی را بزند. اما پرتغالی‌ها موفق شدند این بحران را مدیریت کنند تا کاپیتانشان دست‌کم از خداحافظی با تیم ملی صرف‌نظر کند.

بولت پرسپولیسبازگشت به خانواده: رونالدو صمیمی می‌شود

کریستیانو در این شرایط به خانواده پناه برد و گذشت زمان نشان داد اشتباه نکرده بود. او بعد از جام جهانی متوجه شد خیلی وقت‌ها با ایستادن بر قله نمی‌توان واقعیت را به شکل کامل دید. چیزی نگذشت که شرایط برای کریس تغییر کرد. او حالا خوشحال‌تر به نظر می‌رسید و مشخص بود از زندگی بدون تنش و درگیری لذت می‌برد.

بعد نوبت به امضای قرارداد با النصر رسید. این قرارداد هر آنچه کریس می‌خواست را در اختیارش گذاشت: بازی کردن برای لذت فوتبال و دوباره خوشحال بودن.

1931370

رونالدو می‌دانست که توانش در زمین فوتبال دیگر مثل 10 سال قبل نیست. بعضی چیزها هیچگاه تغییر نمی‌کنند و سن و سال آدمی یکی از این چیزهاست. اما کریس کسی نیست که ناگهان همه‌چیز را رها کند. او همچنان با حداکثر توانش تمرین می‌کند، بدنش کاملا آماده و فرمانبردار است و او هدفش را گم نکرده است.

بولت استقلالاین رونالدو آدم دیگری است!
کریستیانو رونالدو از فوتبالیست‌هایی بود که به ندرت در نشست‌های خبری شرکت می‌کرد. او به شدت از رسانه‌ها دوری می‌کرد. اما بعد از گذشت مدتی از حضور در عربستان همه این ویژگی‌ها تغییر کرد. کریس حالا هر وقت برای حضور در تیم ملی در پرتغال به سر می‌برد در تک تک نشست‌های خبری شرکت می‌کند، در میکسدزون‌ها در اختیار خبرنگاران است و با رسانه‌ها رفتاری بسیار دوستانه دارد.

حتی نزدیکان رونالدو اعتراف می‌کنند که او آدم دیگری شده است. رونالدو در الاول پارک حالا به یک مرشد و معلم برای بازیکنان النصر تبدیل شده و در خانواده بیش از هر زمان دیگری نقش پدر دلسوز و خوش‌خنده را بازی می‌کند. کریس حالا می‌داند برای کمک به توسعه فوتبال یک کشور به میدان می‌رود و البته باید کاری را انجام بدهد که در آن استاد است: گلزنی. تا اینجا از هر 5 بازی النصر رونالدو به طور میانگین در 4 بازی گلزنی کرده است.

1931372

کریس رونالدو حالا در کشورهایی که تا کنون به آنها قدم نگذاشته موجی بزرگ ایجاد می‌کند. سفر اخیر سی آر سون به تهران و استقبال گسترده از او نشان داد محبوبیت ستاره پرتغالی در گوشه و کنار دنیا همچنان در اوج است. رفتار گرم رونالدو با رسانه‌ها در سفرش به تهران و اقدامات انسان‌دوستانه‌اش، از جمله در دیدار با هنرمند معلول ایرانی که تصاویرش را نقاشی می‌کرد، بار دیگر نشان داد رونالدو حالا آدم دیگری است: فوق‌ستاره‌ای که از خودش و از زندگی‌اش لذت می‌برد و این لذت را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. 

1931371
 

دیدگاه‌ها