کد خبر : 1968320 | 04 مهر 1402 ساعت 21:43 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

آرزوی فدرر برای دو نفر اول تنیس دنیا

راجر فدرر، اسطوره تنیس جهان، دوست دارد کارلوس آلکاراس و نواک جوکوویچ را در یک تیم در لور کاپ 2024 ببیند.

آرزوی فدرر برای دو نفر اول تنیس دنیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم اروپا یکشنبه در ونکوور در لور کاپ با نتیجه 13 بر 2 مغلوب تیم منتخب جهان شد. راجر فدرر برای بسیاری از اقدامات تدارکاتی و تبلیغاتی در پشت صحنه این تورنمنت حضور داشت، پس از پایان رویداد، فدرر با یورو اسپورت صحبت کرد. او گفت: «آنها (تیم جهان) تیم اروپا را نابود کردند. فوق العاده بودند و انرژی زیادی را به صحنه آوردند. همه توانستند امتیازات مسابقات انفرادی را به دست آورند و در دونفره هم قوی‌تر بودند. آنها کاملاً مستحق پیروزی بودند.»

فدرر توضیح داد که چگونه توانسته است پس از بازنشستگی خود از مسابقات لذت ببرد: "من این مسابقات را از دست نمی‌دهم. بازگشت دوباره به خانواده تنیس و اولین تجربه لور کاپ با زاویه‌ای کاملاً متفاوت بسیار عالی است. در اینجا سعی کردم هر مسابقه را تماشا کنم و فوق العاده بود. ما در مورد ضربات والی و تیم‌های دونفره به سبک دهه شصت و هفتاد صحبت می‌کنیم. بیورن بورگ و جان مک انرو هر دو گفتند که راد لور قهرمان آنها بود، او خیلی قبل‌تر از من بازی می‌کرد، اما من با میراث او در دنیای تنیس آشنا هستم."

1931378

در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به آلمان برای مسابقات سال 2024، استاد سوئیسی به تیم اروپا خوش بین بود: "بسیار مشتاقانه منتظر برلین هستیم. من نمی‌توانم صبر کنم تا به آنجا برویم. به نظر من بازگرداندن تنیس به آلمان عالی است. فکر می‌کنم به عنوان تیم اروپا در آنجا انرژی بسیار بهتری خواهیم داشت."

در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه کسی را در تیم اروپا برای فصل آینده ببیند، او نام‌های متعددی از جمله دو بازیکن برتر در فرم فعلی را لحاظ کرد. او گفت: "دوست دارم دوباره نواک، آلکاراس و نواک را در یک تیم ببینم. ساشا زورف برای بازار تبلیغات آلمان عالی خواهد بود. نبود شخصی مانند [هولگر] رونه، هم امسال واقعا به ما آسیب زد. [دانیل] مدودف عالی خواهد بود. من دوست دارم [آندری] روبلف را هم مجدد تماشا کنم و شاید فرد جدیدی هم از راه برسد و برای این تیم مناسب باشد."

دیدگاه‌ها