کد خبر : 1968340 | 04 مهر 1402 ساعت 23:23 | 26.4K بازدید | 21 دیدگاه

اعتراض عجیب هواداران: بازی را خراب می‌کنیم! (عکس)

هواداران بایرن مونیخ با پرتاب کردن توپ تنیس به زمین مسابقه به زمان برگزاری سوپرکاپ اعتراض کردند.

اعتراض عجیب هواداران: بازی را خراب می‌کنیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول رقابت‌های جام حذفی آلمان، دی‌اف‌بی‌پوکال، بایرن مونیخ میهمان تیم پروسن مونستر است. این تیم با ترکیب دوم خود به میدان رفته و به تیم اول برای رقابت‌های آتی استراحت داده است. یکی از این رقابت‌ها ممکن است رقابت سوپرکاپ آلمان باشد که بایرن مونیخ باید در آن شرکت کند و فدراسیون فوتبال آلمان ممکن است بخواهد آن را در هفته جاری تعیین کند. چیزی که هواداران بایرن به آن معترض هستند.

آنها با یک بنر بزرگ در ورزشگاه تیم میهمان با مضمون "مسابقات سوپرکاپ را در آخر هفته برگزار نکنید" و همچنین با پرتاب توپ‌های تنیس به زمین مسابقه اعتراض خود را نشان دادند. اعتراضی که کارگران ورزشگاه پروبن شهر مونستر را در ابتدای بازی به زحمت انداخت. به نظر می‌رسد هواداران بایرن به اینکه فدراسیون ممکن است در تقویم شلوغ تیمشان با بازی‌های لیگ، جام حذفی و چمپیونزلیگ، سوپرکاپ را هم بگنجاند، خشمگین هستند.

1931414

لازم به ذکر است که پرتاب توپ تنیس به نشانه اعتراض در آلمان مرسوم است و پیش از این در بوندسلیگای فصل گذشته در بازی بایرلورکوزن و کلن هم هواداران برای نشان دادن اعتراض خود به تعویق بازی و هواداران دورتموند برا اعتراض به افزایش قیمت بلیت‌های ورزشگاهشان، این کار را کرده بودند.

دیدگاه‌ها