کد خبر : 1968349 | 05 مهر 1402 ساعت 00:12 | 27.4K بازدید | 23 دیدگاه

در ام‌ال‌اس راه متوقف کردن مسی کشف شد!

اریک اسویاتچنکو، بازیکن هیوستون دینامو، ادعا کرد که راه متوقف کردن لیونل مسی را قبل از فینال جام آزاد آمریکا کشف کرده است.

در ام‌ال‌اس راه متوقف کردن مسی کشف شد!

به گزارش "ورزش سه"، مسی و یارانش در اینترمیامی در روز پنجشنبه 28 سپتامبر میزبان تیم  هیوستون دینامو در فینال جام آزاد آمریکا خواهند بود. حضور مسی به دلیل مصدومیت در این مسابقه در هاله‌ای از ابهام است. به هرحال، در صورت آمادگی او به دنبال کسب دومین جامش با اینتر میامی است و قطعا مهار او در صورت بازی کردنش یکی از مهمترین دغدغه‌های تیم هیوستون خواهد بود. پس از 11 گل در 12 بازی ابتدایی‌اش برای میامی توسط اسطوره فوتبال جهان، تیم فینالیست، هیوستون دینامو، دلایل زیادی برای ترس از این مهاجم کهنه کار دارد. 

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که اسویاتچنکو متقاعد شده است که مسی یک نقص در بازی خود دارد، که هیوستون به دنبال بهره‌برداری از آن است.

1931424

بازیکن ملی پوش دانمارکی معتقد است که کلید مهار او تلاش برای جلوگیری از رسیدن پاس به مسی با قطع کردن توپ در خطوط قبل از او خواهد بود. او توضیح داد: "باید بتوانیم تا جایی که می‌شود او را از دروازه دور نگه داریم، زیرا مسی گاهی در نقشی که اکنون در تیم دارد، برای توپگیری از دروازه دور می‌شود البته باید اعتراف کنم که انجام این کار در نود دقیقه ممکن نیست. بنابراین یک راه دیگر داریم آن هم جلوگیری از رسیدن توپ به او خواهد بود و باید پاس به او را در خطوط میانی مهار کنیم. کار سختی خواهد بود. او یک بازیکن معمولی نیست. یک لحظه غفلت کنیم کار خودش را خواهد کرد. مثل لبرون [جیمز] یا [مایکل] جردن است. آنها با دیگران متفاوت هستند. می‌تواند در 85 دقیقه از 90 دقیقه خواب آلود به نظر برسد، اما در 5 دقیقه ویرانگر باشد."

دیدگاه‌ها