کد خبر : 1968350 | 05 مهر 1402 ساعت 03:58 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

درخواست برای کاهش قرارداد استقلالی‌ها تکذیب شد!

شایعه منتشر شده درباره درخواست مدیران استقلال برای کاهش قرارداد بازیکنان این تیم از سوی نفرات تیم تکذیب شد.

درخواست برای کاهش قرارداد استقلالی‌ها تکذیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور شبانه بازیکنان استقلال در ساختمان این باشگاه برای دریافت 10 درصد از مبالغ قرارداد فصل جاری شایعه‌ای در برخی صفحات هواداری استقلال منتشر شد.

در این خصوص گفته شد که مدیران استقلال ضمن پرداخت 10 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان از آنها خواسته‌اند برای آنکه با جذب جلال الدین ماشاریپوف، ستاره ازبکستانی، از سقف بودجه مصوب شده عبور نکنند مبالغ قراردادهایشان را کاهش بدهند تا هم جمع قراردادها کمتر شود و هم فضا برای حضور ستاره ازبکستانی مورد نظر نکونام مهیا باشد.

این مسئله سه‌شنبه شب از سوی خبرنگاران مورد پرسش از دو بازیکن استقلال قرار گرفت که البته تایید نشد. محمدحسین مرادمند و آرش رضاوند دو بازیکنی بودند که شایعه درخواست مدیران باشگاه از نفرات برای کاهش رقم قرارداد را تایید نکردند.

مرادمند در پاسخ به این پرسش بدون آنکه جوابی بدهد، محل را ترک کرد. رضاوند نیز با تکذیب این مسئله گفت: «اصلا چنین بحثی نبود و چنین حرفی زده نشده است.»

به نظر می‌رسد مذاکرات مدیران باشگاه استقلال با جلال ماشاریپوف ستاره ازبکستانی ادامه دارد و هنوز توافقی بین دو طرف حاصل نشده که در پی آن در بحبوحه مشکلات مالی از بازیکنان کنونی درخواست کاهش مبلغ قراردادها شود.»

دیدگاه‌ها