کد خبر : 1968352 | 05 مهر 1402 ساعت 00:29 | 5.4K بازدید | 7 دیدگاه

یوونتوس 1-0 لچه: بیانکونری مدعی قهرمانی است

یوونتوس در بازی خانگی 1-0 لچه را شکست داد و به رتبه دوم جدول رده‌بندی بازگشت.

یوونتوس 1-0 لچه: بیانکونری مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در مسابقات هفته ششم سری A امشب از ساعت 22:15 در ورزشگاه آلیانز میزبان تیم لچه بود.

دو تیم در نیمه نخست بازی جذابی ارائه نکردند و بازی بیشتر با پاس‌کاری در میانه میدان دنبال شد که فرصت گلزنی جدی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

1931429

تیم میزبان در نیمه اول عملکرد مناسبی نداشت و هواداران از وضعیت شاگردان مکس آلگری رضایت نداشتند. هواداران به نقل از خبرنگاران حاضر در استادیوم پس از اینکه بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن می‌رفتند، با سوت‌های اعتراضی به نمایش تیم واکنش نشان دادند.

این اتفاق به نظر می‌رسد که موجب شد تا در وقت استراحت آلگری به بازیکنانش برای تغییر نتیجه فشار وارد کند؛ فشاری که در نیمه دوم برای گلزنی کارساز بود.

1931430

یوونتوس در نیمه دوم تلاش بیشتری برای تغییر نتیجه بازی داشت و از این رو در دقیقه 57 موفق به گلزنی شد. پس از سانتر به درون محوطه جریمه توپ به وستون مک‌کنی رسید که او با سانتر دوباره فرصت سرزنی آدرین رابیو را فراهم کرد. ضربه رابیو در آستانه ورود به دروازه با ضربه آرکادیوش میلیک همراه شد تا یوونتوس به اولین گل بازی برسد.

میزبان پس از گلزنی فشار روی دروازه حریف را بیشتر کرد و رابیو یک مرتبه دیگر شانس ارسال پاس گل داش، اما ارسال خطرناک او در دقیقه 65 از کنار دروازه عبور کرد و هیچکدام از بازیکنان یووه روی آن اثری نگذاشتند.

1931432

فدریکو کیه‌زا در دقیقه 74 فرصت خوبی داشت تا در محوطه جریمه روی دروازه لچه خطرساز شود، اما ضربه او خیلی قدرت نداشت تا پاتریک دورگو، مدافع حریف، آن را دفع کند و مانع از رسیدن توپ به دروازه شود.

با نزدیک شدن به پایان بازی یوونتوس بیشتر به حفظ توپ و دور نگه داشتن حریف از دروازه توجه داشت که در این امر موفق بود. در همین حین محمد کابا که دقیقه 85 کارت زرد دریافت کرده بود پس از خطای خطرناک روی فدریکو کیه‌زا با کارت زرد دوم مواجه شد و از زمین اخراج شد.

در نهایت یوونتوس این بازی خانگی را با نتیجه 1-0 به پایان رساند. یووه با این برد 12 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رده بندی رسید. لچه 8 امتیازی هم فعلا رتبه چهارم را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها