کد خبر : 1968370 | 05 مهر 1402 ساعت 01:28 | 15.6K بازدید | 6 دیدگاه

توخل:

به بازیکنانم گفتم از همه‌شان راضی‌ام!

توماس توخل بعد از برد راحت و صعود به دور بعدی جام حذفی، درباره نکاتی از بازی توضیح داد.

به بازیکنانم گفتم از همه‌شان راضی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در لیگ قهرمانان مقابل منچستر یونایتد شروع خوبی داشت و در بازی قبلی در بوندسلیگا با ۷ گل بوخوم را مجازات کرد، در این بازی هم موفق به پیروزی چهار بر صفر و صعود به مرحله بعدی شد.
توماس توخل عملکرد تیمش در بازی امشب را ستایش کرد: «این یک عملکرد بسیار حرفه‌ای و جدی بود. ما در دوئل‌ها موفق بودیم و به هیچ شکلی به تیم حریف اجازه‌ حملات تهدیدکننده ندادیم. گورتزکا و مزراوی در مرکز دفاع خیلی خوب عمل کردند و با احتیاط بسیاری بازی کردند. به طور کلی، من بسیار راضی هستم و این را به بازیکنان هم گفتم.»

1931467

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ درباره مصدومیت سرژ گنبری در ابتدای نیمه اول بازی هم توضیح داد: «سرژ گنبری دچار شکستگی ساعد شده است، فردا جراحی خواهد کرد و چند هفته در دسترس نخواهد بود. این برای ما بسیار تلخ است.»

توخل همچنین درباره استفاده از مزراوی و گورتزکا به عنوان دفاع وسط نیز اظهار نظر کرد: «تصمیم‌گیری آسانی نبود. امیدوارم مجبور نشویم دوباره این کار را انجام دهیم. آنها نقش خود را بسیار خوب ایفا کردند. لئون دارای ویژگی‌های لازم در زمینه سرعت و حرکت رو به جلو است و همچنین در طراحی موقعیت‌های هجومی خوب است. مزراوی نیز دارای قابلیت‌های خوبی است. امروز عملکرد خوبی داشتیم، اما امیدوارم در آینده به این کار نیاز پیدا نکنم.»

1931468

او درباره درخشش دوباره ماتیاس تل گفت: «تل یک گل زد و بازی خوبی ارائه داد. این مهم‌ترین چیز برای یک مهاجم است. او همچنین اعتماد هم‌تیمی‌هایش را هم دارد. این بسیار خوب است.
کراتزیش هم نمایش بسیار خوبی داشت. او یک بازیکن عالی است. همچنین پسر خوبی هم است. پسر باهوش و فروتن. ویژگی مهم او فروتنی است. این می‌تواند چیز خوبی باشد.»

دیدگاه‌ها