کد خبر : 1968385 | 05 مهر 1402 ساعت 09:53 | 239.9K بازدید | 146 دیدگاه

کولاک ووشو، روز‌ برنزی تکواندو و صعود فوتبال

زنده از هانگژو: طلا نه، فقط نقره و برنز!

کاروان ایران در چهارمین روز‌ بازی‌های آسیایی با يک نقره و چهار برنز به کار خود پایان داد.

زنده از هانگژو: طلا نه، فقط نقره و برنز!

به گزارش "ورزش سه"، امروز نسبت به سه روز قبلى، كاروان ورزشى ايران در هانگژو روز خلوت‌ترى را سپرى کرد.
با اینکه با طلای والیبال روز گذشته ایران بین ۱۰ کشور برتر در جدول مدال ها قرار گرفته بود، در روز‌ چهارم خبری‌ از طلا نبود تا ایران دوباره سقوطی را تجربه‌ کند. 
امروز در رشته‌های بسکتبال سه نفره، هندبال، فوتبال، ووشو، تیراندازی، تکواندو، شنا، بوکس و تنیس روی میز نمایندگان ایران به میدان رفتند و حاصل کار آنها یک نقره و چهار‌ برنز‌ در‌‌ رشته های تکواندو و ووشو بود.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی روز‌ چهارم بازی‌های آسیایی همراه ما باشید:


بولت استقلال بوکس

۱۶:۵۹: در ادامه رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی هانگژو، نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان امروز(چهارشنبه پنجم مهر) برابر حریف اردنی پیروز شد.

1931788

۱۷:۰۱: طوفان شریفی در نخستین مبارزه خود برابر عدی الهنداوی، بوکسور اردنی و نایب قهرمان سال ۲۰۲۲ آسیا و همچنین دارنده مدال بازی‌های آسیایی اینچئون وارد رینگ شد. بعد از مصدومیت هر دو بوکسور در راند اول با نظر کات‌من(پزشک) بازی متوقف شد و بعد از بررسی امتیازات از سوی داوران، طوفان شریفی برنده شد. این اتفاق در حالی رخ داد که تنها ۵۶ ثانیه از راند اول مبارزه باقی مانده بود.

1931789

بولت پرسپولیسفوتبال

۱۱:۲۹: ترکیب تیم ملی امید برابر تایلند اعلام شد:
سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده لو، امیر جعفری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، یاسین سلمانی، محمد عمری، مهدی ممی زاده، ارسلان مطهری

١٢:١٤: روى اشتباه عجيب دروازه بان تايلند و تيزهوشى ارسلان مطهرى اولين گل ايران به ثمر رسيد.

ویدئو: 311916

١٢:٣٨: مهاجم تايلند در موقعيت آفسايد توانست گلى را وارد دروازه حسينى كند كه مورد قبول قرار نگرفت.

١٢:٣٩: استاديوم تقريبا مملو از تماشاگر شده كه اكثر آن ها طرفدار تيم تايلند هستند.

١٢:٤١: مهدى تاج، رييس فدراسيون فوتبال هم با حضور در هانگژو نظاره گر بازى اميدهاى ايران برابر تايلند است.

1931643

۱۴:۰۰: تیم فوتبال امید ایران با دو‌ گل مطهری و سلمانی مقابل تایلند پیروز‌ شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.


بولت پرسپولیستکواندو

۵:۳۰: متین رضایی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کورمانالیف از قرقیزستان رفت و با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
او در راند اول این مبارزه با نتیجه 19 بر 6 پیروز شد و در راند دوم نیز 19 بر 12 برنده میدان بود.

1931497

۵:۳۷: در گروه بانوان و در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست به مصاف «باس نت» از نپال رفت و با برتری 2 بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در راند نخست این مبارزه 14 بر 1 پیروز شد و در راند دوم نیز 9 بر صفر به پیروزی رسید.

۶:۳۱: در وزن 80- کیلوگرم مهران برخورداری پس از استراحت در دور نخست به مصاف «امید سهاک» از افغانستان رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
او در راند نخست این مبارزه  7 بر صفر پیروز شد و در راند دوم نیز  15 بر 2 برنده شد.

1931509

٩:٥٣: متین رضایی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر 1 مقابل «چنمینگ ژیائو» از چین به پیروزی رسید و ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را در کمتر چند ثانیه مانده به پایان مبارزه قطعی کرد. او راند اول این مبارزه را 17 بر 7 به حریف واگذار کرد و در راند دوم با نتیجه 12 بر 120 بازی را به راند سوم کشاند، رضایی در راند سوم هم 15 بر 14 به پیروزی رسید.

1931564

١٠:٠٨: ملیکا میرحسینی در يک چهارم نهایی مقابل «جولیانا الصادق» از اردن قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و نشان برنز خود را قطعی کرد.
او در راند نخست این مبارزه 5 بر 4 پیروز شد و در راند دوم نیز 3 بر3 برنده میدان بود.

1931562

۱۱:۱۴: سومین برنز تکواندو به رضایی رسید. متین رضایی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان با قبول شکست مقابل حریف اردنی در مرحله نیمه نهایی به نشان برنز دست پیدا کرد.

۱۱:۱۶: این نماینده ایران راند اول این مبارزه را 14 بر 10 به حریف واگذار کرد، در راند دوم با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید راند سوم را 8 بر 5 به حریف واگذار کرد.

1931604

۱۱:۳۵: ملیکا میرحسینی در مرحله نیمه نهایی وزن ۶۷- کیلوگرم برابر فروزا سادیکووا از ازبکستان با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و به نشان برنز رسید.

1931621

۱۱:۴۹: مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم برابر حریفی از کره جنوبی با نتیجه 2 بر 1 نتیجه را واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.

1931622

۱۳:۱۰: تیم‌ملی تکواندوی ایران امروز‌ هم دستش از مدال طلا کوتاه ماند و با سه برنز به کار خود پایان داد.


بولت استقلالشنا

۶:۰۱: مسابقات شنا نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با برگزاری ماده ۱۰۰ متر پروانه پیگیری شد و مهرشاد افقری شناگر ۲۱ ساله تیم ملی در گروه چهارم مقدماتی با زمان ۵۴.۰۷ بین ۸ شناگر پنجم شد. افقری با ثبت این زمان در میان ۲۹ شناگر ماده ۱۰۰ متر پروانه در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

۶:۰۴: جدول گروه ۴ مقدماتی ۱۰۰ متر پروانه و جایگاه پنجمی مهرشاد افقری.

1931494

٦:٥٤: مسابقات شنا نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با برگزاری ماده ۲۰۰ متر آزاد پیگیری شد و متین سهران شناگر ۲۱ ساله تیم ملی در گروه سوم مقدماتی با زمان ۱:۵۳.۵۷ بین ۸ شناگر ششم شد. در این گروه ۴ شناگر زیر یک دقیقه و پنجاه ثانیه رکورد زدند که بهتر از رکورد ایران (۱:۵۰.۷۱) محسوب می‌شود. 

1931498

سهران با ثبت زمان ۱:۵۳.۵۷ در میان ۳۶ شناگر ماده ۲۰۰ متر آزاد در جایگاه بیستم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

1931532

بولت پرسپولیستیراندازی

۶:۱۷: چهارمین روز از مسابقات تیراندازی بازی‌های آسیایی به برگزاری رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان اختصاص داشت. نجمه خدمتی، الهه احمدی و آرمینا صادقیان نمایندگان ایران در بخش از مسابقات بودند که نتوانستند از مرحله مقدماتی صعود کنند.

۶:۲۸: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که با حضور ۴۴ نفر برگزار شد، آرمینا صادقیان با ۵۸۵ امتیاز گرفت و در جایگاه یازدهم‌ ایستاد. نجمه خدمتی با امتیاز ۵۸۲ در جایگاه ۱۵ ایستاد. الهه احمدی با مجموع ۵۷۵ امتیاز صاحب جایگاه ۲۹ شد. همچنین در بخش تیمی، تیم ایران با ۱۷۷۴ امتیاز ششم شد.

۶:۲۹: بدین ترتیب نمایندگان ایران در تفنگ‌ ۵۰ متر سه وضعیت زنان از صعود به فینال این بخش بازمانده و پایان زودهنگامی در بازی ها داشتند.

۶:۳۱: با حذف تیراندازان ایران در این بخش، پرونده بانوان تیرانداز در بازی‌های آسیایی بدون مدال بسته شد.

٧:٠١: در پایان بخش سرعت و دقت تپانچه ۲۵ متر بانوان، هانیه رستمیان با امتیاز ۵۸۴ در رده ششم ایستاد و فینالیست شد. دو تیرانداز از چین، دو تیرانداز از هند، یک تیرانداز از چین تایپه، سنگاپور و کره‌جنوبی در کنار رستمیان در فینال حضور دارند. گلنوش سبقت‌الهی با ۵۶۶ امتیاز سی و یکم و زینب طوماری با ۵۴۳ امتیاز در رده سی و نهم ایستاد.

٧:٠٣: فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان ساعت ۱۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

1931499

٨:١٣: در جریان برگزاری بخش سرعت تپانچه ۲۵ متر دختران، مشکلی در سلاح زینب طوماری به وجود آمد و سلاح او موقع شلیک گیر کرد که همین موضوع باعث شد تا وی ۳۰ امتیاز را از دست بدهد. همین امر باعث شد تا طوماری نتواند عملکرد خود را نمایش بگذارد و در نهایت با ۵۴۳ امتیاز در جایگاه سی و‌ نهم ایستاد.

۱۰:۲۶: به در ادامه مسابقات تيراندازي بازي هاي آسيايي، امروز چهارشنبه مرحله فينال رقابت هاي تپانچه ٢٥ متر بانوان برگزار شد. هانيه رستميان نماينده ايران در اين بخش از مسابقات بود كه با نمايندگان هفت كشور چين (٢نفر)، هند (٢ نفر)، كره جنوبي، چين تايپه و سنگاپور به رقابت پرداخت. رستميان در اين مرحله در جايگاه ششم ايستاد و از دستيابي به مدال بازماند. او از مرحله مقدماتي با مجموع ٥٨٤ امتياز به عنوان نفر ششم صعود كرده بود.

1931563

بولت استقلالووشو

۶:۱۲: نمایندگان کشورمان در بخش مردان و زنان کار خود را در بخش اجرای فرم ووشو (تالو) آغاز کرده‌اند.

1931496

۱۰:۵۴: در روز چهارم پیکارهای ووشو بازی‎های آسیایی 2023 هانگژو، حسین قبله نما در بسته "دائوشو_گوئن‌شو" مردان به مصاف حریفان خود رفت و در پایان با نمره 19.119 در رده ششم قرار گرفت و موفق به کسب مدال نشد.

۱۰:۵۸: در این فرم ورزشکاری از چین با نمره 19.626 به عنوان نخست دست یافت. ورزشکارانی از سنگاپور و اندونزی با امتیازهای 19.476 و 19.466 دوم و سوم شدند.

1931585

۱۱:۵۸: زهره کیانی در بسته "جین‌شو-چیانگ‌شو" به مصاف حریفان خود رفت و با کسب نمره 19.436 به مدال نقره تالو دست یافت.

1931623

۱۳:۲۲: سرمربی تیم ملی‌ تالوی بانوان بعد از کسب مدال نقره کیانی گفته حق‌‌ او طلا بوده و داوران لغزش بازیکن چینی را ندیدند.

١٥:٢٧: الهه منصوریان با کسب سومین برد پیاپی و  ناک اوت کردن حریف خود، فینالیست شد. ملی‌پوش وزن 52- کیلوگرم تیم ووشو ایران، بعد از ظهر امروز در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل «تاریسا دی فلورنتینا» از اندونزی قرار گرفت و این حریف را با ناک‌اوت شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

1931727

١٥:٢٨: الهه منصوريان صبح فردا (پنج‌شنبه) در فینال به مصاف نماینده چین و قزاقستان خواهد رفت.

١٥:٣٩: نخستین مدال ساندا در هانگژو؛ شهربانو منصوریان در وزن 60- کیلوگرم ساندا مقابل نماینده چین در نیمه نهایی شکست خورد و به مدال برنز رسید.

1931728

۱۵:۴۴: در مرحله نیمه نهایی وزن 60- کیلوگرم مسابقات ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو، شجاع پناهی به دلیل عدم حضور «فِرد گیدئون پادوآ» از فیلیپین در سالن مسابقات، به عنوان فرد پیروز معرفی شد و به دیدار نهایی گذاشت.

۱۵:۴۸: پناهی که پیش از این سانداکارانی از یمن و قرقیزستان را مغلوب کرده بود، در فینال مقابل برنده ورزشکاران چین و کره جنوبی قرار خواهد گرفت.

1931733

۱۶:۱۱: افشین سلیمی نماینده وزن 65- کیلوگرم ساندا مردان ایران با پیروزی برابر حریف کره‌ای در نیمه نهایی راهی فینال مسابقات شد.

1931749

۱۶:۳۳: صعود مرد طلایی به فینال بازی‌های آسیایی هانگژو؛ محسن محمدسیفی نماینده وزن 70- کیلوگرم ساندا مردان ایران و دارنده 3 مدال طلای بازی‌های آسیایی با پیروزی برابر حریف خود از چین‌تایپه راهی فینال شد.

1931790

١٦:٥٤: در مرحله نیمه نهایی وزن 75- کیلوگرم رقابت‌های ووشو، یوسف صبری ملی‌پوش شایسته کشورمان در مصاف با «نصرت‌الله حبیبی» از افغانستان به برتری دست یافت و فینالیست شد.

١٦:٥٦: ملی‌پوش ساندای ایران در دیدار نهایی به مصاف برنده نمایندگان ماکائو و قرقیزستان خواهد رفت.


بولت پرسپولیستنیس روی میز

۶:۳۲: مسابقات تنیس روی میز‌ دز بخش انفرادی از صبح امروز‌ آغاز شده و امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران مقابل عبیدالله سلطانف تاجیکستانی قرار گرفته است.

٦:٥٩: امیرحسین هدایی در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی مسابقات انفرادی از ساعت ۱۰:۴۵ به وقت هانگژو مقابل عبیدالله سلطانف از تاجیکستان قرار گرفت. هدایی کار سختی مقابل حریف خود نداشت و به راحتی در چهار گیم پیاپی به پیروزی رسید. مسابقات انفرادی به صورت چهار از هفت برگزار می‌شود و اگر هر پینگ‌پنگ‌باز چهار گیم را به سود خود تمام کند، پیروز بازی خواهد بود.
او به ترتیب با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۶ تنها در ۲۶ دقیقه صاحب برتری شد و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.


بولت پرسپولیسبسكتبال

٩:٣٤: تیم ملی بسكتبال سه نفره ایران با نتیجه 22 بر 13 برابر ژاپن به پیروزی رسید.

1931546

٩:٣٧: این پیروزی مسیر ایران برای رسیدن به دور دوم بازی‌های آسیایی را هموار کرد.

1931547

بولت پرسپولیسهندبال

٩:٣٢: جدال سرنوشت ساز تيم‌هاى ملى هندبال ايران و عربستان آغاز شده. برنده اين مسابقه مى‌تواند به دور بعد صعود كند.

1931553

۱۱:۴۱: تیم ملی هندبال ایران پس از تساوی 23-23 مقابل عربستان، و با توجه نتایج مقابل ژاپن و مغولستان به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی صعود کرد.


بولت پرسپولیسشطرنج

١٢:٢٥: دور هشتم پیکارهای شطرنج نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با پیروزی دختر ایرانی به پایان رسید. در این دور مبینا علی‌نسب موفق شد مقابل یاکو بایوا از ازبکستان به پیروزی دست يابد و در ادامه مسابقات انگیزه لازم را برای رسیدن به سکو داشته باشد.

١٢:٢٨: همچنین سیدمحمد امین طباطبایی برابر نگوین قهرمان ویتنامی به تساوی رسید.

١٢:٢٩: پرهام مقصودلو دیگر نماینده ایران در رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو روز گذشته بعد از باخت در مرحله هفتم از ادامه رقابت‌ها انصراف داد. گفته می‌شود سوپراستاد شطرنج ایران به خاطر کسالت از ادامه رقابت‌ها کنار رفته است.

1930651

۱۳:۲۹: در دور نهم رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو استاد بزرگ مبینا علی نسب مقابل ژانسایا عبدالمالک از قزاقستان مغلوب شد.

۱۴:۱۵:رقابت‌های رپید بازی‌های آسیایی هانگژو پس از برگزاری ۹ دور در حالی به پایان رسید که سید محمد امین طباطبایی در عین شایستگی از کسب مدال باز ماند و به جایگاه چهارم رسید.

۱۴:۱۷: پرهام مقصودلو به دلیل انصراف از دورهای هشتم و نهم، جایگاهی بهتر از ۲۵ کسب نکرد.

١٤:٢٣: در بخش زنان نیز استاد بزرگ مبینا علی‌نسب با کسب ۴.۵ امتیاز در میان ۳۰ ورزشکار توانست جایگاه ۱۴ را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها