کد خبر : 1968386 | 05 مهر 1402 ساعت 07:32 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

شبح اخراج در لیگ ستارگان سرمربی می‌گیرد

حسین علی و پویا اسبقی سرمربیان ایرانی الاصل شاغل در لیگ ستارگان خطر اخراج را حس می‌کنند.

شبح اخراج در لیگ ستارگان سرمربی می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، شبح اخراج اکنون بیش از یک مربی را در تیم‌های لیگ ستارگان به دلیل نتایج منفی این باشگاه‌ها تهدید می‌کند، تیم‌هایی که پس از گذشت 4 هفته از مسابقات هنوز بردی را کسب نکرده‌اند و همین باعث‌ شده فشار روی تیم بیشتر و بیشتر شود.


گیوتین اخراج تنها پس از 3 دور آغاز به کار کرد و مدیریت الاهلی با نبوشا مربی سابق خود پس از باخت سنگین نقابل الغرافه وداع کرد. مدیران المرخیه پس از باخت پنج بر صفر، در مقابل معیذر، آنتونی هاجسون، مربی انگلیسی را کنار گذاشتند.

1931501

در همین زمینه گزارش‌هایی دریافت شد مبنی بر اینکه مدیران باشگاه القطر قصد دارند در ساعات آتی و قبل از دور پنجم با یوسف صفری سرمربی مراکشی خداحافظی کنند و یوسف النوبی را به عنوان سرمربی منصوب کنند. نتایج اندک این تیم پس از باخت سه بر یک مقابل السد در چند روز گذشته و نزول آن به رده دهم که انتظارات را برای ادامه سریال اخراج‌ها در چند روز آینده افزایش می‌دهد. نتایج منفی تیم‌های انتهای جدول رده بندی همچنان ادامه دارد، از جمله العربی و الشمال که هیچکدام تاکنون به پیروزی نرسیده‌اند.

اگرچه لیگ هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، به خصوص اینکه با گذشت هیاهوهای بعدی همه چیز دستخوش تعدیل و اصلاح خواهد شد اما شاخص‌های فنی نشان می‌دهد که العربی از سطوحی که در فصل گذشته ارائه کرده بود، بسیار فاصله گرفته است و سرمربی ایرانی‌الاصل این تیم شاید وداعی زودهنگام داشته باشد.

دیدگاه‌ها