کد خبر : 1968418 | 05 مهر 1402 ساعت 10:18 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

ماجراجویی جدید گتوزو در باشگاه جنجالی

جنارو گتوزو به همراه دستیارانش امروز با باشگاه مارسی قرارداد امضا خواهد کرد.

ماجراجویی جدید گتوزو در باشگاه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، مارسی در یک قدمی انتصاب جنارو گتوزو ایتالیایی به عنوان سرمربی بعدی خود قرار دارد. فوت‌مرکاتو با اعلام این خبر تایید کرد که این مربی امروز همراه با دستیارانش به فرانسه سفر می‌کند و اولین جلسه تمرینی هم برنامه ریزی شده است.

مارسلینو، مربی اسپانیایی، درست پس از 7 بازی، مجبور شد از سمت خود به عنوان سرمربی کناره گیری کند. این باشگاه از ابتدای فصل با درگیری میان هواداران و مدیران مواجه بود.

هواداران باشگاه ناامیدی خود را از سبک بازی مربی اسپانیایی ابراز کردند، در حالی که سرمربی سابق والنسیا بعداً فاش کرد که پس از دریافت تهدید و توهین مجبور به استعفا شد.

1931557

پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی، که انتقادات بیشتری را نیز متحمل شده، ژاک آباردونادو را به عنوان سرمربی موقت منصوب کرد، اما در این بین، گزینه‌های جدیدی را برای معرفی سرمربی جدید بررسی کرد.

در حالی که نام‌هایی مانند کریستوف گالتیه و خولن لوپتگی برای این کار در نظر گرفته شده بود، گتوزو اکنون گزینه نهایی است.

این مربی پیش از این هدایت باشگاه‌هایی مانند میلان، ناپولی، فیورنتینا و والنسیا را بر عهده داشته است. البته دوران فعالیت این مربی 45 ساله هیچ دستاورد بزرگی نداشته و تنها موفقیت قابل توجه او قهرمانی در کوپا ایتالیا با ناپولی در فصل 20-2019 بود.

دیدگاه‌ها