کد خبر : 1968428 | 05 مهر 1402 ساعت 11:06 | 25K بازدید | 33 دیدگاه

تهدید به مرگ دختر خردسال طرفدار وینیسیوس!

مادر و خاله یک کودک خردسال پس از حمله طرفداران اتلتیکومادرید به دلیل پوشیدن پیراهن وینیسیوس توسط این کودک، به پلیس ملی شکایت کرده‌اند.

تهدید به مرگ دختر خردسال طرفدار وینیسیوس!

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا به دادستانی اسپانیا گزارش داد که گروهی از اولتراهای اتلتیکومادرید یک دختر 8 ساله را که پیراهن وینیسیوس را به تن داشت، به مرگ تهدید کرده‌اند.

روزنامه "ال موندو" گزارش داد که لالیگا این تصاویر را در اختیار دارد، در حالی که خاله و مادر خردسال قبلا شکایات مربوطه را جداگانه ارائه کرده‌اند.

سیلویا، خاله کودک خردسال مورد توهین اولتراهای اتلتیکو، در برنامه "ال لارگرو" درباره اتفاقات یکشنبه گذشته قبل از دربی مادرید صحبت کرد.

او در این باره گفت: "ما در اطراف سیویتاس متروپولیتانو قدم می‌زدیم؛ تجمعی در میان هواداران اتلتیکو برگزار شد و ما ماندیم تا آن را تماشا کنیم. من از کودکی طرفدار اتلتیکو هستم. ناگهان آن‌ها شروع به خواندن شعارهایی کردند که شخصی را میمون خطاب کردند. در ابتدا قسم می‌خورم که نمی‌دانستیم این به خاطر ماست. حتی به عقب نگاه کردم و فکر کردم که آن‌ها در مورد افراد دیگری صحبت می‌کنند. هرگز تصور نمی‌کردم که این به خاطر دختر ماست. تا اینکه یک جوان آمد و به بازویم زد: "از اینجا برو وگرنه این دختر لعنتی را می‌کشیم!"

1931571

او در ادامه برای توصیف این حادثه گفت: "و بعد به بالا نگاه می‌کنی و خیلی‌ها را می‌بینی، جمعیت بسیار زیادی از مردم به دختر اشاره می‌کنند، به دختر توهین می‌کنند."

خاله این کودک خردسال فاش کرد که این اتفاق خشونت آمیز و نژادپرستانه باعث ایجاد ضربه روحی در دختر 8 ساله‌ای شده که برای اولین بار برای تماشای بازی فوتبال به ورزشگاه رفته بود: "او یک حمله عصبی داشت. او را در اسرع وقت از آنجا بیرون کردم در حالی که صورتش را با پیراهنش پوشانده بود.  شب اول چندین بار از خواب بیدار شد و فکر کرد که آن هواداران به دنبال او می‌آیند. کابوس‌های زیادی دید. او نمی‌داند چرا همه این‌ها اتفاق افتاده است. او به من گفت لطفا دیگر او را به استادیوم نبرم."

شکایت مادر و خاله کودک خردسال

کادنا سر به شکایت مادر و خاله دختری که قبل از دربی مادرید به خاطر پوشیدن پیراهن وینیسیوس مورد حمله قرار گرفت، دسترسی پیدا کرده است.

بر اساس این شکایت، فردی آمده بود تا خاله کودک خردسال را "مورد ضرب و شتم قرار بدهد" و آن مرد "تیشرت مشکی اتلتیکو" را به تن داشت.

دیدگاه‌ها