کد خبر : 1968463 | 05 مهر 1402 ساعت 13:01 | 25.5K بازدید | 19 دیدگاه

ببینیم چه می‌شود

تضمین نمی‌کنم ژوائوها در بارسا بمانند!

دکو گفت که برای تضمین ماندنی شدن ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو در بارسلونا هنوز بسیار زود است.

تضمین نمی‌کنم ژوائوها در بارسا بمانند!

به گزارش "ورزش سه"، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، پس از بازی با مایورکا که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، در مورد وضعیت فعلی تیم کاتالان در لالیگا و همچنین درخشش ژوائو فلیکس و کانسلو حرف زد. ژوائوهای بارسا دیشب البته بر خلاف بازی‌های قبل تاثیرگذار نبودند.

1929754

دکو در مورد وضعیت بارسا گفت: «ببینید، لالیگا طولانی است و ما باید در بازی‌های بعدی امتیازات کامل را بگیریم. در بازی قبلی برابر سلتا ما یک بازگشت تماشایی داشتیم، اما این یک زنگ خطر بود چون دو گل تا دقیقه 81 عقب بودیم. ما باید بیشتر مراقب باشیم. متاسفانه در چندین بازی ابتدا گل دریافت می‌کنیم و سپس برای جبران تلاش می‌کنیم. این روند باید عوض شود.»

1926119

دکو در مورد دو ستاره پرتغالی جدید بارسا گفت: «انتقال آنها تصمیم نهایی ژاوی بود و او نیز مسئول ورود این دو بازیکن است. نه تنها آنها، بلکه گوندوگان، رومئو، اینیگو... همه کسانی که امسال آمده‌اند، وضعیت خوبی دارند. البته برای ارزیابی خریدهای جدید هنوز خیلی زود است. 

ما ژوائوها را قرضی گرفته ایم و این تنها راه جذبشان بود. هنوز نمی توانم تضمین کنم سال بعد نیز با ما خواهند بود و باید ببینیم اوضاع مالی چگونه خواهد بود. من فلیکس را از زمانی که در پرتغال شروع به بازی کرد، می‌شناسم. او همیشه بازیکنی متفاوت بوده است. من خوشحالم که او در کنار ماست. صحبت‌های زیادی در مورد رقم انتقال قرضی او می‌شود ولی در مورد بازی او کمتر حرف زده می‌شود و این درست نیست.»

دیدگاه‌ها