کد خبر : 1968466 | 05 مهر 1402 ساعت 12:52 | 27.3K بازدید | 9 دیدگاه

ناراحتی نابغه برای میلیاردرها: حق‌شان این نبود!

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، معتقد است که چلسی باید در طول این فصل امتیازات بیشتری کسب می‌کرد.

ناراحتی نابغه برای میلیاردرها: حق‌شان این نبود!

به گزارش "ورزش سه"، برایتون امشب در چارچوب دور سوم از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس باید در ورزشگاه استفموردبریج به مصاف چلسی برود. 

چلسی بدترین شروع فصل در 45 سال اخیر را تجربه کرده‌اند و نتوانسته‌اند در سه دیدار حتی دروازه حریف را باز کنند تا بحرانی که از فصل قبل گریبان‌گیرشان شده بود همچنان ادامه داشته باشد. 

شرایط مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم خوب نیست و بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که اگر او در طول چند هفته آتی نتواند این شرایط را تغییر دهد ممکن است با خطر اخراج از چلسی روبرو باشد. 

1927414

دی زربی که با برایتون در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده در آستانه این دیدار حساس از چلسی دفاع کرده و مدعی شده که آنها شایسته کسب امتیازات بیشتری از ابتدای این فصل بودند. 

او در این باره به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم حق آنها این بود که امتیازات بیشتری به دست بیاورند چون بسیاری از بازی‌هایی که در طول این فصل برگزار کرده‌اند را تماشا کردم و شاهد عملکرد آنها در زمین بودم. 

ما احترام بسیار زیادی برای پوچتینو و چلسی قائل هستیم. آنها از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برند. من نمی‌دانم مشکل این تیم چیست اما مطمئن هستم که بازی برابر آنها بازی بسیار دشواری برای ما خواهد بود.»

دیدگاه‌ها