کد خبر : 1968469 | 05 مهر 1402 ساعت 13:19 | 53.2K بازدید | 50 دیدگاه

تلاش برای کلین شیت چهارم:

حسینی مانع اصلی تدابیر ویژه تایلند

کاپیتان تیم ملی امید عملکرد درخشانی در نیمه نخست مسابقه داشت.

حسینی مانع اصلی تدابیر ویژه تایلند

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در نیمه نخست بازی با تایلند نقش پررنگی داشت و توانست شرایط را به نفع تیم ملی رقم بزند.

عدم هماهنگی در خط دفاعی روی ضد حملات تیم ملی را آسیب پذیر کرده است و در چند صحنه بازیکنان تایلند دروازه تیم ملی ایران را تهدید کردند.

در چند صحنه مختلف بازیکنان تایلند در عمق خط دفاعی حرکت کردند که حسینی با خروج‌های موفق مانع از رسیدن بازیکنان تایلند به توپ شد.

او در طول مسابقه چندین واکنش خوب داشت و در دقایق پایانی نیمه اول یک موقعیت تک به تک از بازیکن تایلند گرفت، حسینی در طول مسابقه سعی دارد با صحبت کردن با بازیکنان آگاهی بیشتری به آنها بدهد تا با تمرکز بیشتر و دقت بالاتری به ادامه مسابقه بپردازند.

تیم تایلند در این مسابقه دست و پا بسته به نظر نمی‌رسد و بازیکنان تیم ملی باید برای گل‌های بعدی تلاش بیشتری کنند تا شرایط برای صعود سخت نشود.

سید حسین حسینی در 3 دیدار ابتدایی تیم ملی موفق به کلین شیت شد و در این مسابقه هم تا پایان نیمه اول موفق به انجام این کار شد، او در صورتی که بتواند در این مسابقه هم دروازه خود را بسته نگه دارد تاثیر زیادی در پیروزی و صعود به مرحله 1/8 خواهد داشت.

تیم ملی ایران نیمه اول را با گل ارسلان مطهری 1-0 به پایان رساند.

دیدگاه‌ها