کد خبر : 1968509 | 05 مهر 1402 ساعت 16:06 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

کردانی: قطع برق برای تیم ما خوش‌یمن بود

دروازه‌بان استقلال ملاثانی از عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر، خصوصا برد حساس برابر پارس جنوبی به عنوان یک اتفاق ویژه یاد کرد.

کردانی: قطع برق برای تیم ما خوش‌یمن بود

به گزارش "ورزش سه"، علی کردانی دروازه‌بان استقلال ملاثانی در ۴ بازی اخیر این تیم موفق شده ۴ کلین شیت ثبت کند تا سهم زیادی در خروج این تیم از منطقه سقوط بعد از کسر امتیاز داشته باشد. علی کردانی در خصوص شرایطشان به خبرنگار ما گفت: خداراشکر علیرغم اینکه تیم ما دیر بسته شد توانستیم تیم یکدست و با انگیزه‌ای را وارد مسابقات کنیم و در چهار هفته ابتدایی سه برد کسب کنیم. به لطف خدا من هم در این ۴ هفته به کمک هم تیمی هایم توانستم ۴ کلین شیت را ثبت کنم و نقش کوچکی در موفقیت تیم داشته باشم.

او در خصوص قطعی برق استادیوم ادامه داد: در بازی با پارس جنوبی لحظه شروع بازی در نیمه دوم یکی از دکل‌های روشنایی استادیوم آزادی خاموش شد و ۴٫۵ دقیقه‌ای شروع نیمه دوم را به تاخیر انداخت. خاموش شدن برق هم برای تیم ما خوش یمن بود.

این بازیکن در پایان اضافه کرد: من هم تمام تلاشم را می‌کنم بتوانم به تیم کمک کنم و از ارکان تیم باشم و دور از دسترس نیست. انشاالله بتوانم این عنوان را در آخر فصل  کسب کنم و جایگاه خوبی را در آخر فصل به دست بیاوریم و نماینده خوبی برای خوزستان باشیم. درست است شرایط استقلال ملاثانی برای کسب یکسری عناوین از لحاظ مالی و امکاناتی سخت است اما ما تلاشمان را می‌کنیم.

دیدگاه‌ها