کد خبر : 1968529 | 05 مهر 1402 ساعت 17:23 | 32.9K بازدید | 53 دیدگاه

آماده‌باش برای بازار زمستانی

بایرن باز هم ستاره می‌خواهد: کهکشانی‌های آلمانی!

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه در ماه ژانویه در بازار فعال خواهد بود و برای تقویت خود بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب خواهد کرد.

بایرن باز هم ستاره می‌خواهد: کهکشانی‌های آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در اولین دور جام حذفی آلمان موفق شد حریفش پرویسن مونستر را 4-0 شکست دهد تا این جام را هم مثل بوندس‌لیگا خوب آغاز کند. ولی مصدومیت سرژ گنابری در این مسابقه باعث شده نگرانی‌هایی در بایرن ایجاد شود.

با وجود موفقیت بایرن مونیخ در جذب ستاره بزرگ مد نظرش در بازار تابستانی، هری کین، برخی از هواداران معتقدند تیم‌شان در برخی خطوط همچنان نیاز به تقویت دارد.

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، امروز در مصاحبه‌ای با شبکه زد دی اف گفت بایرن در زمستان هم در بازار فعال خواهد بود تا تیم را بر اساس نظر کادر فنی تقویت کند.

1931795

او در صحبتهایش گفت:" ما هر روز با کادر فنی در تماس هستیم. در این صحبت‌ها درباره ژانویه هم بحث می‌شود. ما می‌توانیم از این هم بهتر بشویم. ولی هفته‌های آینده خیلی مهم است و می‌تواند به ما کمک کند در رقابت‌های مختلف شرایط خوبی به دست بیاوریم. در پایان این چند هفته می‌توان عملکرد تیم را سنجید و برای ژانویه برنامه‌ریزی کرد".

از فرویند پرسیده شد بایرن در ژانویه بیشتر برای تقویت کدام پست‌ها در بازار حاضر خواهد بود. او در پاسخ گفت:" این را با جزئیات در بحث با کادر فنی جلو خواهیم برد. بازیکنی که جذب می‌شود باید بتواند سریع در تیم جا بیفتد. بهترین راه‌حل را پیدا خواهیم کرد".

دیدگاه‌ها