کد خبر : 1968530 | 05 مهر 1402 ساعت 17:29 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

پر قدرت برای طلا مبارزه می‌کنم؛

صبری: حریف فینالم را قبلا دوبار شکست داده‌ام

ملی پوش ووشوی ایران در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم با اشاره به اینکه برای رقابت در فینال بازی‌های بسیار آماده است، گفت: قبلا دوبار حریف ماکائویی خود را شکست داده‌ام.

صبری: حریف فینالم را قبلا دوبار شکست داده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، یوسف صبری که در مرحله نیمه نهایی وزن 75- کیلوگرم رقابت‌های ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل «نصرت‌الله حبیبی» از افغانستان به برتری دست یافت و فینالیست شد، بیان کرد: خداراشکر توانستم حریف افغانستانی خود را شکست دهم، او حریف خوبی بود و برنامه ریزی خوبی داشت و مشت‌های خوبی می‌زد.

وی ادامه داد: خداراشکر توانستم با برنامه ریزی دقیق مربیان در همان راند اول با اختلاف ۱۲ امتیاز حریف خود را دیسکالیفه کنم و به فینال مسابقات راه پیدا کنم.

ملی پوش ووشوی ایران در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در مورد اینکه فردا در فینال مسابقات این دوره از رقابت‌ها مقابل حریف ماکائویی قرار می‌گیرد، گفت: حریف من نیز حریف خوبی است اما وی را دو بار در مسابقات جهانی و جام جهانی شکست دادم. آن‌ها هم رفته‌اند تمرین کرده‌اند و خداراشکر ما هم خیلی آماده‌ایم و با امید به خدا و دعای خیر مردم پر قدرت جلو می‌رویم و تا مدال طلا را برای کشور و مردم عزیزمان کسب کنیم.

دیدگاه‌ها