کد خبر : 1968552 | 05 مهر 1402 ساعت 19:39 | 20.9K بازدید | 22 دیدگاه

عذرخواهی نکنی منزوی می‌مانی جیدون سانچو

یونایتد شمشیر را از رو بست: حمایت حداکثری از مربی

منچستریونایتد همچنان از تصمیم سرمربی‌اش برای منزوی کردن جیدون سانچو حمایت کرده و معتقد است این تنبیه‌ها خلاف قوانین فیفا نیست.

یونایتد شمشیر را از رو بست: حمایت حداکثری از مربی

به گزارش "ورزش سه"، تنش بین جیدون سانچو و منچستریونایتد به اوج رسیده و به نظر می‌رسد آینده این ستاره انگلیسی در شیاطین سرخ در حال حاضر به مویی بند است.

ماجرا از زمانی آغاز شد که جیدون سانچو در یک پست اینستاگرامی که بعدا حذف شد سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ را متهم کرد که از او به عنوان بلاگردان استفاده می‌کند. این پست بعد از آن منتشر شده بود که تن‌هاخ علنا از سانچو انتقاد کرده و گفت او در تمرین‌ها در سطح استاندارد تلاش نمی‌کند.

بعد از پست اینستاگرامی جنجالی سانچو او به دستور اریک تن‌هاخ با انزوایی شدید تنبیه شده و حق ندارد در مجموعه تمرینی کرینگتون کنار تیم باشد. به دستور تن‌هاخ حضور سانچو در تمرینها و حتی حضورش در غذاخوری یونایتد ممنوع شده است.

1931830

گزارشهای رسانه‌های انگلیسی حاکی است تن‌هاخ منتظر عذرخواهی سانچو است ولی ستاره انگلیسی حاضر به این کار نیست. نزدیکان جیدون سانچو معتقدند این تنبیه منچستریونایتد بر خلاف قوانین فیفا است. آنها حتی مدعی هستند اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس به یونایتد اطلاع داده که این اقدام‌شان با قوانین کار انگلیس هم مغایرت دارد.

با اینحال، شبکه ای‌اس‌پی‌ان در گزارشی اعلام کرد در تماس با منابع خود در منچستریونایتد دریافته که مدیران باشگاه این ادعاها را قبول ندارند و مدعی هستند اقدام تنبیهی‌شان علیه سانچو خلاف قوانین و مقررات فیفا نیست. در نتیجه شیاطین سرخ فعلا با قدرت از تن‌هاخ حمایت کرده و منتظر عذرخواهی رسمی جیدون سانچو هستند.

1931831

دیدگاه‌ها