کد خبر : 1968555 | 05 مهر 1402 ساعت 19:55 | 14.8K بازدید | 5 دیدگاه

زمین و زمان علیه پوچتینو

کاپیتان چلسی محروم می‌شود: فحاشی در تونل ورزشگاه!

ریس جیمز، کاپیتان چلسی، به دلیل توهین به داور با خطر محرومیت روبرو است و غیبت او می‌تواند ضربه‌ای مهلک به آخرین امیدهای مائوریسیو پوچیتنو باشد.

کاپیتان چلسی محروم می‌شود: فحاشی در تونل ورزشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو که با کسب نتایج ضعیف در هفته‌های آغازین فصل این روزها تهدید اخراج را بالای سر خود می‌بیند با خبری بسیار نگران‌کننده مواجه شده است: احتمال محرومیت کاپیتان چلسی.

ریس جیمز به دلیل آنچه توهین و استفاده از کلمات زشت خطاب به یکی از داوران لیگ برتر عنوان شده از سوی اتحادیه فوتبال متهم شده است و ممکن است با محرومیت چند جلسه‌ای مواجه شود.

اتفاقی که ممکن است ریس جیمز را با محرومیت مواجه کند به دیدار چلسی و استون‌ویلا برمی‌گردد که یک‌شنبه این هفته برگزار شد. جالب اینجا است که جیمز به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت.

1931842

اما گزارش‌ها حاکی است در پایان مسابقه که با شکست 1-0 چلسی همراه بود ریس جیمز در تونل ورزشگاه با داور بازی، جرد جیلت، مواجه شده و با او درگیری شدید لفظی پیدا می‌کند. این داور ظاهرا در گزارش خود به صورت مفصل به فحاشی ریس جیمز اشاره کرده است.

در بیانیه‌ای که ساعتی پیش توسط اتحادیه فوتبال انگلیس منتشر شد آمده است:" اتحادیه فوتبال ریس جیمز را به زیر پا گذاشتن ماده E3 از قوانین انضباطی این اتحادیه متهم می‌کند. اتهام او به بازی چلسی و استون‌ویلا برمی‌گردد که روز 24 سپتامبر برگزار شد".

اتحادیه در ادامه بیانیه خود می‌گوید:" این مدافع چلسی متهم است علیه یکی از داوران مسابقه از کلمات توهین‌آمیز و آزاردهنده استفاده کرده و رفتاری غیر قابل قبول داشته است. او بعد از پایان مسابقه در تونل با داور درگیر شده بود. ریس جیمز تا روز 29 سپتامبر زمان دارد که با حضور در کمیته انضباطی از خود دفاع کند".

دیدگاه‌ها