کد خبر : 1968566 | 05 مهر 1402 ساعت 20:32 | 22.8K بازدید | 24 دیدگاه

الاتحاد در تونل خستگی به سمت سپاهان

الاتحاد غافلگیری غیرمنتظره تیم الخلود را در جام پادشاهی خنثی کرد و پس از تساوی در ماراتن موفق شد با ضربات پنالتی بر آن غلبه کند.

الاتحاد در تونل خستگی به سمت سپاهان

به گزارش ورزش سه، الاتحاد این صعود را مدیون دروازه بان خود، عبدالله المعیوف است که سه ضربه پنالتی را مهار کرد و تیمش را در زمانی که نزدیک به خداحافظی از مسابقات بود، حفظ کرد و در ضربات پنالتی 7 بر 6 پیروز شد.

الاتحاد ایده‌آل به نظر نمی‌رسید، اما به مهم‌ترین چیز یعنی پیروزی دست یافت و از یک خروج زودهنگام که می‌توانست در روزهای آتی روی روحیه‌اش تأثیر بگذارد، جان سالم به در برد.

در ادامه تلاش الاتحاد برای گلزنی ناکام ماند و تیم میزبان از لیگ دسته اول حریف قدرتمندی بود و نزدیک بود به گل دوم برسد.پس از آن تقابل به وقت اضافه کشیده شد و الاتحاد قبل از رویارویی های پی در پی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا وارد تونل خستگی شد و الخلود با وجود اختلافات فاحش، پرچم تسلیم را در این دیدار به اهتزاز در نیاورد.

1931861

الاتحاد پس از برد راحت مقابل آلمالیق ازبکستان و صدرنشینی در لیگ قهرمانان، در لیگ عربستان نیز موفق شد تا الفتح را شکست بدهد و با توجه به تساوی الهلال به صدرجدول بازگشت. آن‌ها با احتساب بازی در جام پادشاهی در ۹ روز ۳ دیدار را انجام دادند و دو روز دیگر باید برابر الفیحا بازی کنند و ۳ روز پس از آن به مصاف سپاهان بروند تا با یک برنامه فشرده عجیب به اصفهان بیایند.

1931860

دیدگاه‌ها